אורקל תספק את תשתית הענן לאתר השופינג של רשת פוקס – במיליונים

באתר, טרמינל X, החליטו לעבור לענן של אורקל לאור הגידול בפעילותו מאז תחילת משבר הקורונה ● בנוסף, האתר רכש שימוש בבסיס הנתונים MySQL

דנה אודי, מנהלת מכירות ענן באורקל ישראל. צילום: יח"צ

טרמינל X – אתר השופינג של רשת האופנה פוקס, שעומד לצאת בקרוב להנפקה – עבר להתנהל על גבי תשתיות הענן של אורקל. לאחר שהוא בחר בתשתיות OCI ופרויקט העלייה לאוויר הושלם לקראת סוף 2020, באחרונה חתמו החברות על חוזה רב שנתי, שהיקפו הכספי לא נמסר, אולם בתעשייה מעריכים אותו במיליוני שקלים. יצוין שלצד תשתיות הענן, אתר טרמינל X רכש שימוש בבסיס הנתונים של אורקל, MySQL.

מאז תחילת משבר הקורונה חל גידול בשימוש באתר, וכתוצאה מכך נדרשה החברה להרחיב את פעילותו ולעמוד בדרישות חדשות סביב שרשרת האספקה וניהול מלאי, השיווק וקשרי הלקוחות. על רקע זה חיפשה טרמינל X פלטפורמה שתעמוד בביקושים מצד המשתמשים החדשים שהצטרפו. בחברה אומרים כי הם בחרו בענן של אורקל בשל הביצועים הגבוהים שהוא מספק, רמת האבטחה הגבוהה, הגמישות המרבית והעלות.

עד היום פעלה טרמינל X על ענן גדול אחר. החברה עברה לגרסת MySQL אנטרפרייז בענן של אורקל בעזרת SPD hosting – שותפה של החברה. עם המעבר לאורקל, מנהלי האתר מדווחים על ביצועים גבוהים בהתאם לרמת הביקוש, ובנוסף על חיסכון משמעותי בעלויות הענן לחודש.

"בתקופה שבה הוגדרו מחדש הרגלי הצריכה והקנייה שלנו, אתרי האי-קומרס הפכו לאחד התחומים הצומחים ביותר", אמרה דנה אודי, מנהלת מכירות ענן באורקל ישראל. "טרמינל X מקבלת כאן פלטפורמה חזקה וגמישה, שתומכת ביישומים שצורכים משאבים אינטנסיביים ונותנת מענה לקמעונאים במציאות של צרכים עסקיים משתנים, תוך חיסכון בעלויות. שיקול נוסף שנלקח בחשבון, מעבר לחיסכון הכספי ואבטחת המידע, הוא העובדה שאורקל מקימה בארץ דטה סנטר מקומי, שיספק ללקוחות ביצועים גבוהים וסביבת ענן שתאפשר לפתח ולהריץ עליה עומסי עבודה מורכבים באופן גמיש ומאובטח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים