סלקום תמכור חשמל למשקי בית ולעסקים

סלקום הכריזה הבוקר (ב') על השקת מותג סלקום אנרג'י שבמסגרתו תמכור לצרכנים חשמל המיוצר על ידי חברת משק אנרגיה ● גם קבוצת הוט הודיעה על כוונתה להיכנס לתחום אספקת החשמל

מימין: אבי גבאי, מנכ"ל סלקום, וחן מלמד, מנכ"ל משק אנרגיה. צילום: כפיר סיון

סלקום הכריזה הבוקר (ב') על השקת מותג סלקום אנרג'י יחד עם יצרנית החשמל משק אנרגיה במטרה למכור חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים.

במסיבת עיתונאים שערכו הבוקר (ב') החברות, הודיעה סלקום, כי עליה עוד לקבל רישיון לאספקת חשמל, וכי בכוונתה להציע שורה של הטבות ללקוחות עסקיים ופרטיים, בהן ערכת חשמל חכם במתנה, הטבות לבעלי רכב חשמלי, שילוב הטבות בחבילת הטריפל של החברה והנחות בהתקנת פאנלים סולאריים.

לדברי החברה, השירות החדש יציע  חיסכון של מאות שקלים בשנה ללקוחות פרטיים, ואלפי  שקלים בשנה ללקוחות עסקיים.

במסגרת הרפורמה שמובילה רשות החשמל צפויה בעשור הקרוב מהפיכה גדולה בתחום החשמל, כאשר חלק גדל והולך משוק החשמל ייוצר באמצעות אנרגיות מתחדשות על ידי חברות פרטיות, שיוכלו למכור חשמל לצרכנים, בעוד מקטע ההולכה יישאר בחברת החשמל.

ממחקר שעשו שתי החברות עלה, כי כ-70% מהצרכנים הביעו את נכונותם לעבור לספק אחר שאינו חברת החשמל. 81% מהלקוחות הביעו את דעתם כי התמריץ העיקרי לבחירת הספק הוא ״הוזלה במחיר החשמל החודשי״, 45% אמרו כי ״שירות לקוחות טוב״ הוא תמריץ למעבר, 40% אמרו כי ישקלו מעבר לחברה בעלת ניסיון בתחום האנרגיה, 19% ישקלו מעבר לחברה שתציע שירותים נוספים לאספקת החשמל, ו-7% ישקלו לעבור לחברה שתציע שירותים נוספים, דוגמת ״בית חכם״.

השירות החדש הושק באתר של סלקום וזמין לרישום רק לבעלי מונים חכמים, כאשר הפעלתו צפויה בתחילת ספטמבר.

לדברי אבי גבאי, מנכ״ל סלקום "תחום החשמל הוא התחום הבא שיעבור מהפכה בעשור הקרוב, וכמי שביצעה בהצלחה מהפכה בתחום התקשורת, סלקום תהיה כאן כדי להציע לציבור הצעה מיטבית וחיסכון בעלויות השירות".

חן מלמד, מנכ"ל משק אנרגיה, ציין כי שיתוף הפעולה בין משק אנרגיה לסלקום יתרום להוזלה וחיסכון בעלויות החשמל, שממנו יוכלו ליהנות לקוחות ביתיים ועסקים קטנים".

גם קבוצת הוט מתכננת למכור חשמל

בתוך כך, גם קבוצת הוט הודיעה כי תגיש מחר לרשות החשמל בקשה לקבלת רישיון לאספקת חשמל בהתאם לחוק משק החשמל והמדיניות אשר נקבעה על ידי רשות החשמל לפתיחת מקטע האספקה לתחרות.

החברה הודיעה, כי היא נמצאת בשלבי היערכות מתקדמים, ועם קבלת הרישיון היא תחל באספקה ובמכירה של חשמל עבור לקוחותיה. במסגרת השלב הראשון של פתיחת מקטע האספקה לתחרות, הוט תפעל בהתאם להחלטות רשות החשמל ותספק שירותי חשמל לכמות מוגבלת של בתי אב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים