שירות Super Follow של טוויטר קרוב להשקה

חוקרת האפליקציות ג'יין מנצ'ון וונג חשפה כי השירות בתשלום של החברה קרוב מאוד להשקה וגם את תנאי ההצטרפות של יוצרי תוכן לשירות החדש

לבחור מי יכול להגיב לציוץ. טוויטר. צילום: BigStock

דיווחים שונים מעידים כי טוויטר (Twitter)  מתקרבת מאוד להשקת תכונת Super Follow, שהחברה הכריזה עליה בפברואר השנה, שיהיה שירות תוכן בתשלום.

הידיעות מתבססות על חוקרת האפליקציות ג'יין מנצ'ון וונג, שהתפרסמה בזכות גילוי של תכונות חדשות באפליקציות פופולריות לפני שהן מפורסמות, ובאחרונה גם חשפה את שירות Twitter Blue.

וונג חשפה כי טוויטר קרובה להשקת התכונה החדשה, שתאפשר למשתמשים לגבות מעוקבים תשלום עבור גישה לתוכן בלעדי, שלא מוצג לעוקבים רגילים. יוצרי תוכן יוכלו להגיש בקשה להצטרף, ויוכלו לנהל את סטטוס Super Follows שלהם באמצעות הגדרה של קטגוריות והפלטפורמות שהם משתמשים בהן לשתף תכנים.

החשיפה של וונג גם מתארת מי יוכל להתקבל לשירות החדש, ובעיקרון, שהוא בעיקרון מי שיש לו קהל עוקבים מבוסס: יוצר שיגיש בקשה להצטרף חייב להיות בן 18 או יותר, בעל 10 אלפים או יותר עוקבים, ושפרסם לפחות 25 ציוצים במהלך 30 הימים הקודמים לבקשתו.

טוויטר סירבה להגיב לידיעות.

כפי שהצהירה במצגת למשקיעים בחודש פברואר האחרון, היעד שהציבה לעצמה הוא להכפיל עד 2023 את הכנסותיה לעומת 2020 ולהגיע  ליותר מ-7.5 מיליארד דולר (ב-2020 הסתכמו הכנסותיה ב-3.7 מיליארד דולר). ובאחרונה מוציאה החברה לפועל את תוכניותיה עם הוספת כמה שירותים בתשלום, בהם שירות Blue, Tip Jar לתרומות ואפילו שירות מזג אוויר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים