ווטסאפ: בקרוב – חיבור לחשבון אחד מארבעה מכשירים, בלי Wi-Fi

פייסבוק מייתרת את הצורך ברשת אלחוטית כדי להתחבר לחשבון אחד ממכשירים שונים ● מדובר באחת משורה של הכרזות על כלים וחידושים, כולל לארגונים, שהחברה ביצעה בכנס המפתחים שלה, F8

מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל מטא.

אחרי שנה של הפסקה עקב מגפת הקורונה חזרה גם פייסבוק אל כנס המפתחים השנתי שלה, Facebook F8 Refresh. עם זאת, השנה היא החליטה לקיים אותו עדיין במרחב הווירטואלי, וכל ההרצאות ממנו זמינות באתר החברה. פייסבוק גם חזרה מעט למקורות: כמו F8 המקורי, זה היה כנס שהתרכז בשמונה שעות רצופות – אם כי, כמובן, בקנה מידה גדול פי כמה.

בין ההכרזות בכנס בלטו הכלים העסקיים החדשים שפייסבוק מציעה למפתחים, כדי לאפשר להם להשתמש בפלטפורמות שלה לקידום הצרכים הארגוניים. אחד מהם הוא Messenger API for Instagram – ממשק שמאפשר למפתחים להשתמש בכלים אוטומטיים בפעם הראשונה ישירות מתוך אינסטגרם, תוך בניית כלים שישלבו את ההודעות מרשת התמונות ישירות למערכות ניהוליות, ועם אפשרות לבדוק נתונים הקשורים להיסטוריית ההזמנות של הלקוחות.

בנוסף, החברה הודיעה על ממשק חדש של ווטסאפ לעסקים, שיאפשר לממש את השימוש הראשוני בכלי באופן מהיר יותר, כולל זמן ההירשמות לשירות.

להעלות פוסטים לפייסבוק ולאינסטגרם במקביל

"השנה אנחנו מתמקדים מחדש ב-F8 במפתחים", אמר מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, בנאום הפתיחה שלו. "כמה מהשירותים החשובים בעולם התחילו כשמישהו בדק נושא קיים ופשוט מצא דרך טובה יותר לבנות פתרון המתייחס אליו. אני אופטימי שחלק מהדור הבא של השירותים יתחיל ממש כאן, אתכם".

בהתאם לכך, גם פייסבוק עצמה פתוחה יותר לעסקים עם כלים שמאפשרים לארגונים להעלות פוסטים לרשת החברתיות המרכזית שלה ולאינסטגרם במקביל, לקבל במקום אחד את כל ההודעות, ההתראות וכדומה, ולבחור את הפלטפורמה העיקרית שבה הם רוצים לנהל את הפעילות העסקית. כל זאת תוך פתיחות שמגלה חברת הענק לפתרונות שיפותחו בידי חברות צד שלישי.

כן הכריזה פייסבוק שהיא הופכת את התבניות לבניית יכולות בינה מלאכותית ולימוד מעמיק שהיא פיתחה עם פייטורץ' לברירת המחדל עבור מי שרוצה לבנות מודלים מתאימים.

אלא שהכנס כלל בשורות גם למשתמשים מהשורה: צוקרברג הכריז באופן רשמי שהתכונה הכי מבוקשת בווטסאפ תגיע סוף סוף לגרסת הבטה בסוף החודש. הכוונה היא לאפשרות להתחבר לחשבון אחד מארבעה מכשירים שונים בלי שחייבים, כפי שהמצב כעת, להיות מחוברים בכולם לאותה רשת אלחוטית כמו במכשיר הראשי – שהוא, ברוב המוחלט של המקרים, הסמארטפון האישי.

חיבור למכשירים רבים בעת ובעונה אחת הוא לא תכונה חדשה בשוק, ובמקרה של ווטסאפ זה אפילו מוגבל לארבעה מכשירים בלבד, אבל עדיין מדובר בהתקדמות.

עוד שני חידושים שהוכרזו, אם כי טרם ידוע מתי יגיעו לשוק, הם אפשרות למשלוח הודעה שתימחק מייד לאחר שהצד שקיבל אותה יקרא אותה, ואפשרות לקבוע שכל הודעה ששולחים בכל שיחה וקבוצה תיעלם גם היא לאחר מספר ימים, כשאף לא אחד מהמשתתפים בקבוצה יוכל לקרוא אותה לאחר מכן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים