מיקרוסופט וקוואלקום מציעות יחד מחשב זעיר המיועד למפתחים

המטרה היא לקדם את השימוש במחשבי ה-Windragon, שפיתחו השתיים יחדיו, על ידי סיוע למפתחים לבחון בצורה מדויקת הרצה של האפליקציות שלהם בסביבה המבוססת על מעבדי ה-Snapdrgon, מבלי שיצטרכו להוציא כסף גדול

מחשב זעיר למפתחים. מיקרוסופט וקוואלקום. צילום: קוואלקום

שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט (Microsoft) לקוואלקום (Qualcomm), במסגרתו פיתחו שתי החברות את ניידי ה-Windragon, מקבל זווית חדשה. אחרי כמה שנים של התקדמות בהרצת Windows 10 על מעבדי ה-Snapdragon של קוואלקום, מציעות שתי החברות יחדיו מחשב שולחני זעיר מידות שמיועד לקבוצות פיתוח תוכנה. המטרה המוצהרת היא לקדם את השימוש במחשבי ה-Windragon, בכך שיעזרו למפתחים לבחון בצורה מדויקת הרצה של האפליקציות שלהם בסביבה המבוססת על מעבדי ה-Snapdrgon מבלי להיכנס להרפתקאות כספיות.

מדובר בפיתוח עבור מחשבים שפעילים תמיד ומקושרים תמיד, והמחשב יהיה בהתאם מבוסס על Snapdragon 7cx, מעבד ייעודי שקוואלקום השיקה בשנה האחרונה לתחום הביניים של המחשבים הללו. כחלק מכך, הוא משולב עם המודם Snapdragon X15, שמציע קישוריות 4G עם תמיכה ב-WiFi 5 וב-Bluetooth 5. התצוגה המרבית שהמחשב יכול להוציא ממנו היא QHD בקצב רענון של 60 הרץ.

כן משולבים במערכת ההתקנים העדכניים אותם מציעה קוואלקום לשוק הנייד בהגדרתו הרחבה, כולל תקן האודיו aptX ומקודדי Aqstic, כמו גם מעבד התמונה Spectra 255, המאפשר לכידת וידיאו באיכות של עד 4K עם תמיכה ב-HDR10.

"ערכת מפתחים זו מספקת חלופה משתלמת למכשירים צרכניים ומסחריים אחרים. עם תצורת שולחן העבודה הקטנה יותר, ערכה זו מעניקה למפתחים גמישות רבה יותר מאשר מחשב נייד, ובמחיר נמוך יותר. אנו ממשיכים להיות מחויבים לעזור למפתחים לטפל בבקשות של לקוחות, תוך הפחתת עלות הפריסה הכוללת", אמר מיגל נונס, מנהל בכיר לניהול מוצרים בקוואלקום.

המחשב יוצע בפועל החל מהקיץ הקרוב בחנות הרשמית של מיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים