אוטומציה החדשה הטמיעה מערכת שכר ומשאבי אנוש שלה בקבוצת דגש

דניאל יעקב, מנמ''ר קבוצת דגש: "מערכת מכלול לניהול שכר ומשאבי אנוש של אוטומציה הקנתה לנו הרחבה ניכרת של השירותים הדיגיטליים שלנו"

דניאל יעקב, מנמ''ר קבוצת דגש. צילום: יח"צ

אוטומציה החדשה הטמיעה מערכת שכר ומשאבי אנוש שלה בקבוצת דגש. היקף הפרויקט, הכולל שלוש שנות תחזוקה, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים כי הוא נאמד במאות אלפי שקלים. הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה.

האתגר שניצב בפני קבוצת דגש היה הצורך להטמיע  מערכת שכר ומשאבי אנוש, שיודעת להשתלב בצורה אינטגרטיבית מלאה עם מערכת הנוכחות והגיוס של סינריון. מה שסייע לעמוד בכך היה העובדה, שאוטומציה החדשה משתפת פעולה עם סינריון ולשתי החברות יותר מ-100 לקוחות משותפים.

קבוצת דגש, המעסיקה כ-300 עובדים, עוסקת בתכנון, ייצור, רכש, הרכבה, אינטגרציה, כיול ומסירה של מערכות Turn-Key אופטיות, המשרתות את היצרנים המובילים בעולם בתעשיות המוליכים למחצה, מכשור רפואי ומערכות לטיפול אסתטי בלייזר, דפוס ותעופה.

לדברי דניאל יעקב, מנמ"ר קבוצת דגש, "מערכת מכלול לניהול שכר ומשאבי אנוש של אוטומציה הקנתה לנו הרחבה ניכרת של השירותים הדיגיטליים שלנו, בהם קליטת עובדים ודיווח 101 באופן דיגיטלי, תלוש שכר ירוק במייל, סליקה פנסיונית ועוד".

"הפרויקט שלנו בקבוצת דגש מצטרף למאמץ שלנו לחדור למגזר הפרטי. מערכת השכר שלנו מתאימה מאוד לחברות תעשייה וגופים מוסדיים, המתאפיינים בהסכמי שכר מורכבים ותתמוך בהם ממש כפי שהיא תומכת במחלקות השכר ברשויות העירוניות", אומר בעז שלו, מנהל חטיבת שכר ומשאבי אנוש באוטומציה החדשה מבית וואן טכנולוגיות.

בעז שלו, מנהל חטיבת שכר ומשאבי אנוש באוטומציה החדשה. צילום: יח"צ

בעז שלו, מנהל חטיבת שכר ומשאבי אנוש באוטומציה החדשה. צילום: יח"צ

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גבי אברמוב

    שאפו למערכת מכלול על האינגרטיביות מול סינריון

אירועים קרובים