פורטר גייסה 300 מיליון דולר – לפי שווי של שלושה מיליארד

החברה, שפועלת למניעת הונאות בעולם האי-קומרס, יותר מהכפילה את השווי שלה בחצי שנה בלבד

מיכאל רייטבלט, מייסד שותף ומנכ"ל פורטר. צילום: מאט ריק

פורטר הישראלית, שפועלת למניעת הונאות בעולם האי-קומרס, הודיעה היום (ג') כי גייסה 300 מיליון דולר בסבב F, לפי שווי של שלושה מיליארד. את הגיוס הובילה קרן טייגר גלובל והשתתפו בו הקרנות Third Point Ventures ו-Adage Capital Management, כמו גם המשקיעים הקיימים, בהם בסמר, סקויה, מארץ' קפיטל, סקייל ונצ'ר פרטנרס וקרן ההשקעות של סיילספורס.

החברה הוקמה ב-2014 על ידי מיכאל רייטבלט, המשמש כמנכ"ל, אלון שמש, האנליסט הראשי, ולירון דמרי, הנשיא. יש לה משרדים ברחבי העולם, כשמרכזה בתל אביב, שם גם יושב מרכז הפיתוח שלה. בין הערים הנוספות שמהן היא פועלת: לונדון, סינגפור, ניו-יורק ושנחאי. החברה הפכה לחד קרן – חברה בעלת שווי שוק של יותר ממיליארד דולר – לפני כחצי שנה, לאחר שהשלימה סבב גיוס של 125 מיליון דולר, לפי שווי של 1.3 מיליארד. מאז השווי שלה יותר מהוכפל והגיע, כאמור, לשלושה מיליארד דולר.

הגיוס הנוכחי יאפשר לה להאיץ את פיתוח המערכת שלה, המשלבת סוחרים אונליין, בנקים וספקי תשלומים, שפועלים במשותף כדי להעניק לצרכנים את הביטחון והנוחות הנדרשים על מנת לקנות בחופשיות ובלי דאגות, תוך בלימת ניסיונות ההונאה. בפורטר אומרים כי הם ימשיכו להרחיב את מגוון הפתרונות של החברה ואת רשת הנתונים שעליה הם מבוססים.

על פי הודעת פורטר, בשנה האחרונה היא הכפילה את רשת הנתונים שלה, ומגנה על יותר ממיליארד צרכנים, שמבצעים עסקאות בסכומים של מעל 250 מיליארד דולר. כמו כן, היא גייסה לקוחות כמו רשת האופנה אונליין אסוס. זאת, בנוסף לחברות כגון הום דיפו, ריי-באן, רלף לורן, קלווין קליין, והאניבוק ופייבר (Fiverr) הישראליות.

רייטבלט אמר כי "אנחנו מאגדים סוחרים, בנקים ושירותי סליקה, שביחד משפרים באופן דרמטי את אחוזי אישור העסקאות, מצמצמים לכמעט אפס דחיית עסקאות באופן שגוי ומספקים לצרכנים חוויית קניה נוחה, טובה, ומאובטחת". הוא הוסיף ש-"סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להאיץ עוד יותר את קצב צמיחת החברה. נשקיע את הכסף בהרחבת הצוות, בכוונה להכפיל את המשרד שלנו בארץ בתוך שנה, בפיתוח הטכנולוגיה ובהמשך הפריסה שלנו לעוד מקומות בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים