תקשורת בווידיאו בעולם העסקי: אני-קליפ מגייסת 47 מיליון דולר

אני-קליפ פיתחה פלטפורמה המבוססת על טכנולוגיית בינה חזותית קניינית, המאפשרת ניהול, הפצה והנגשת המידע הרב הקיים בווידיאו עבור קהלי יעד ● החברה מתכננת להשתמש בהשקעה החדשה להכפלת מספר עובדיה,להעמקת המו"פ ולהרחבת ערוצי השיווק

גיל בקר, מנכ"ל ונשיא אני-קליפ. צילום: יח"צ

אני-קליפ (AnyClip), שפיתחה פלטפורמת וידיאו מבוססת AI לעסקים, משלימה גיוס של 47 מיליון דולר בהובלת קרן JVP ובהשתתפות La Maison, בנק מזרחי ומשקיעים פרטיים. החברה מתכננת להשתמש בהשקעה החדשה להכפלת מספר עובדיה, העומד כיום על 120, מתוכם 80 בישראל, כדי להעמיק את המו"פ ולהרחיב את ערוצי השיווק של החברה. עד היום החברה גייסה 30 מיליון דולר.

וידיאו מתבסס כצורת התקשורת הדומיננטית בעולם העסקי, ומשכך חברות מפיקות ואוגרות כמויות תוכן אדירות – לצרכים פנים ארגוניים (כגון פגישות ועידה, אירועים, קורסים והכשרות), וחוץ ארגוניים (לצורכי שיווק ומכירות תוך הפצתם באתר החברה, בפעילות המובייל וברשתות החברתיות).

השנה האחרונה, שנת הקורנה, יצרה מציאות חדשה בסקטור העסקי. המעבר מפגישות אחד על אחד לפורמטים שונים מבוססי וידיאו הוביל לגידול דרמטי בהפקה, הפצה, וצפייה בווידיאו.

כחלק מהמאמץ של חברות, קטנות כגדולות, להתמודד עם ריבוי תוכני הווידיאו – בתוך הארגון ומחוצה לו – הן מחפשות פתרונות אוטומטיים מבוססי דטה שיאפשרו ניהול, הפצה והנגשת המידע הרב הקיים בווידיאו עבור קהלי היעד שלהם: עובדי החברה ולקוחותיהם.

בהיעדר כלי אוטומציה מבוססי בינה מלאכותית, היכולת האנושית והזמן הנדרשים כדי לחפש את המידע בתוך הווידיאו ולהנגיש תכנים אלו הופכים את המשימה לבלתי יעילה, יקרה לאין ערוך ולכן גם בעלות-תועלת מפוקפקת. התכנים נשארים עמוק בכאוס ארכיוני, רדומים ולא נגישים. הדטה הארגוני והעסקי הרב הקיים בווידיאו ובצפייה בו אינו בא לידי ביטוי, ובכך חברות מאבדות יכולות אדירות בשימור המידע, בניתוחו ובהפיכתו לכלי הכנסות יעיל שאין שני לו בעולם התקשורת.

אני-קליפ פיתחה פתרון לאתגר באמצעות השקת הפלטפורמה האוטומטית הראשונה לניהול, הפצה, וניתוח מידע, המונעת באמצעות הבינה החזותית (Visual Intelligence) הקניינית של החברה. הפלטפורמה מסוגלת לנתח נתונים מתוכני וידיאו במהירות גבוהה פי עשרה מאשר זמן אמת ומספקת פתרון סקלבילי ועתיר נתונים לחברות מסחריות בכל התעשיות והשפות, השואפות למצב את עצמן בעמדה תחרותית ובחזית הווידיאו החדשה. הפלטפורמה החדשה נותנת מענה כולל לתרחישי השימוש הרלוונטיים עבור לקוחות החברה. היא מאפשרת לשדר אירועים חיים ולנתח את תכולתם וביצועיהם בזמן אמת; הנגשה וחיפוש מידע בתוך כל אירוע, הכשרה או פגישה; יכולת לפנות לקהלים בהקשר הרלוונטי עבורם; ריכוז דיווחים ואנליטיקה של ביצועי הווידיאו בכל מקום שבו הם מנגנים ברחבי הרשת; יכולת למסחר את הווידיאו בכלי מונטיזציה ומסחר אלקטרוני מבוססי מידע; יכולת לזהות תכנים פוגעניים ועוד רבות.

"וידיאו הוא כיום מדיום התקשורת המוביל של עסקים בכל העולם. אולם המעבר הפתאומי ורחב ההיקף לווידיאו יצר כמויות אינסופיות של תוכני וידיאו שהניווט בהן כמעט בלתי אפשרי," הסביר מנכ"ל ונשיא אני-קליפ, גיל בקר. "פלטפורמת הבינה החזותית שלנו משליטה סדר בכאוס עבור עסקים מכל הענפים והגדלים ובכל שפה. בעזרת ההשקעה החדשה, אני-קליפ תתרחב כדי למלא את הצרכים של שוק עצום ובלתי מנוצל, הממתין לפלטפורמה אוטומטית שמאפשרת לגלות יותר תוכני וידיאו, לנקוט בפעולה לגביהם ולהתאימם לצרכים אישיים".

"האופן שבו ארגונים משתמשים בווידיאו כדי להעביר מסרים וזהות עובר מהפיכה דרמטית," אמר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP ויו"ר הדירקטוריון של אני-קליפ. "כמו שווידיאו עשה מהפיכה ענקית לדור ה-Y באמצעות טיק-טוק ומוצרים אחרים, כך מתחוללת מהפיכת הווידיאו הבאה בעולם הארגוני, עם המעבר הדרמטי מטקסט לווידיאו כדי להביא לידי ביטוי רעיונות גדולים בצורה ויזואלית. זהו עידן חדש שנפתח, שבמרכזו וידיאו עוצמתי, שמשרת את החברות והארגונים בכל תחום – מניהול ועידות דרך סרטוני הדרכה, תקשורת ארגונית פנימית וחיצונית וכל תוכן אחר שיכול לעבור כעת במהירות ותמציתיות. בעידן החדש שנוצר, החיבור בין AI לווידיאו ופלטפורמת הבינה המלאכותית שאני-קליפ פיתחה, יצר פרדיגמה חדשה באופן שבו ניתן להעביר מידע ורעיונות גדולים בעולם העסקי".

אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP ויו"ר הדירקטוריון של אני-קליפ. צילום: פלי הנמר

אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP ויו"ר הדירקטוריון של אני-קליפ. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים