יוניק-טק השקיעה 11.2 מיליון שקל בשבע חברות חדי קרן

החברה הוכיחה את מודל ההשקעה הייחודי בחברות בעלות שווי העולה על מיליארד דולר ● ההשקעות משקפות גידול בשווי החברות, תוך השגת דיסקאונט על המחיר לפיו בוצעו הגיוסים האחרונים, ומהוות כ-42% מכספי תמורת ההנפקה המוצלחת שהושלמה לאחרונה

אבי גפן, מנכ"ל שותפות יוניק-טק. צילום: יח"צ

 יוניק-טק, שותפות מוגבלת המתמחה בהשקעה במניות חדי-קרן טכנולוגיות, בעלות שווי העולה על מיליארד דולר, התקשרה במכתבי כוונות מחייבים לרכישת מניות בשתי חברות חדי קרן, בעסקאות המשקפות גידול בשווי חברות המטרה.

יוניק-טק משלימה בכך השקעה בשבע חברות חדי קרן בשלב הצמיחה, אשר עשויות לבצע רישום למסחר בעתיד הקרוב, ומכאן האטרקטיביות וההזדמנות שבהשקעה בהן כבר בשוק הסקנדרי. ההשקעות מתבצעות תוך שאיפה להשיג דיסקאונט על המחיר לפיו בוצעו הגיוסים האחרונים. רצף העסקאות שביצעה יוניק-טק עד כה בסכום כספי כולל של 11.2 מיליון שקל, מהווה כ-42% מכספי תמורת ההנפקה המוצלחת שהושלמה לאחרונה.

יוניק-טק מדווחת על השקעת המשך בחברת דיאלפד (Dialpad), המפתחת פלטפורמה לתקשורת עסקית וארגונית עם מעל ל-70 אלף לקוחות, לפי מחיר למניה של 9.18 דולר, בעוד שבחודש מרץ השנה השלימה עסקה ראשונה במניות החברה לפי מחיר של 7.76 דולר למניה. בנוסף, נכנסה השותפות להשקעה ראשונה במניות חברת Keep-Truckin, חברת חד קרן אמריקנית בתחום ניהול ציי הרכב, לפי מחיר של 7.02 דולר למניה, וזאת בזמן שהחברה גייסה לאחרונה כ-100 מיליון דולר לפי מחיר למניה של 7.20 דולר למניה, ובמחיר הגבוה משמעותית מהמחיר לפיו התבצע הגיוס האחרון בחברה במהלך שנת 2020, לפי 4.91 דולר למניה.

דיאלפד השלימה גיוס אחרון בדצמבר 2020, בו גייסה 250 מיליון דולר על פי הערכת שווי של 1.2 מיליארד דולר (לאחר ההשקעה). חברת Keep-Truckin גייסה עד היום 229.3 מיליון דולר לפי שווי חברה, נכון לגיוס האחרון, של 1.25 מיליארד דולר.

יוניק-טק חתמה עד היום על הסכמים לביצוע השקעה במניות חברות החד קרן: BigID, Rubrik, Carbon 3D, Malewarebytes, Mapbox, וכאמור באחרונה גם ב-Keep-Truckin ובדיאלפד.

אבי גפן, מנכ"ל שותפות יוניק-טק, מסר: "אנו גאים על ביצוע מספר רכישות משמעותיות במניות של כמה מחברות חדי הקרן המבטיחות ביותר בשוק הסקנדרי. ועדת ההשקעות שלנו בוחנת בקפידה כל השקעה והשקעה, ושווי החברות הגדל בעקביות מוכיח את כדאיות ההשקעות שביצענו. יש כיום כ-650 חברות בעולם העונות להגדרת יוניקורן, ובכוונתנו להמשיך ולאתר את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר ולהבטיח תשואה גבוהה למשקיעים בשותפות".

יוניק-טק השלימה בחודש אפריל 2021 הנפקה ראשונה לציבור של מניות (IPO) וגייסה סך של כ-26.5 מיליון שקל ביחידות השתתפות. בהנפקה לקחו חלק כ-500 משקיעים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים