נשים ומחשבים: לימור שחר, UCL

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: לימור שחר, סמנכ"לית משאבי אנוש ומשנה למנכ"ל חברת UCL

לימור שחר, סמנכ"לית משאבי אנוש ומשנה למנכ"ל חברת UCL. צילום: יח"צ

שם ותפקיד: לימור שחר, סמנכ"לית משאבי אנוש ומשנה למנכ"ל חברת UCL.

ותק בתפקיד: מיום הקמת החברה, מעל שמונה שנים.

תפקידים קודמים: מנהלת מגזר לקוחות ואחראית על פעילות מיקור חוץ. צמחתי מתפקידי גיוס ומכירות.

השכלה/שירות צבאי: תואר ראשון בקרימינולוגיה, בשירות הצבאי שימשתי כמשקית ת"ש ונפגעים.

משפחה: נשואה ואמא לשלוש בנות.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

התחלתי כרכזת גיוס בחברת השמה. הייתי אחראית על גיוסים לתחום האדמיניסטרציה ועבדתי מול חברות היי-טק גדולות. אחרי שנה וחצי ניתנה לי הזדמנות, ועברתי לסניף שטיפל במשרות טכנולוגיות בעולמות של מערכות מידע.

עם השנים למדתי ניהול פרויקטים, התמקצעתי בתחום הטכנולוגי, תחום שמתחדש כל הזמן מבחינת מונחים, טכנולוגיות ומגמות שמשתנות בהתאם לצורכי השוק.

בתפקיד שלי היום אני  מובילה את כל פעילות מיקור החוץ של החברה, מנהלת את הגיוס והמכירות בתחום הטכנולוגי וכמובן כל מה שקשור לניהול משאבי האנוש בארגון.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

לשמחתי, אני עובדת בתחום שיש בו הרבה מאוד נשים בתפקידי ניהול ופיתוח. גם עולם משאבי האנוש וגם בעולם מערכות המידע אנשים נבחנים על בסיס כישורים ויכולות, ולכן המגדר לא מהווה שיקול לגיוס עובד או עובדת לארגון.

אני מוקפת בעובדות ובחברות קרובות שעובדות בתפקידי מפתח ומשלבות קריירה עם תחביבים וחיי משפחה.

בחברת UCL יש רוב של 55% נשים מתוך כלל העובדים בחברה. למנהלים והלקוחות שמולם אני עובדת המגדר והמצב המשפחתי לא מהווה שיקול בתהליך הגיוס.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

באופן אישי לא נתקלתי באפליה על רקע היותי אישה. אני עובדת קרוב ל 20 שנה עם מנהל שנותן לי את העצמאות והכלים להתפתח באופן אישי ולפתח ביחד איתו את החברה.

אני חושבת שכשאוהבים את העבודה והעשייה, כשיש תמיכה מצד בן הזוג בבית  ופרגון מהמנהלים  במקום העבודה אפשר להצליח ולשלב קריירה ותפקיד ניהולי ביחד עם חיי משפחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים