בהמשך למיזוג עם TWC – סלברייט הגישה בקשה לרישום למסחר בנאסד"ק

בהמשך לעסקת המיזוג עם TWC Tech Holdings, הגישה סלברייט בקשה לרישום למסחר לרשות לניירות ערך האמריקנית ● השלמת העסקה, הצפויה ברבעון השני או השלישי של 2021, כפופה לאישור בעלי המניות בשתי החברות

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט. צילום: שלומי יוסף

חברת  המודיעין הדיגיטלי סלברייט (Cellebrite) הודיעה על הגשת בקשה לרישום למסחר (F-4) לרשות לניירות ערך האמריקנית, אשר כוללת תשקיף ראשוני, בהמשך לעסקת המיזוג שכבר הוכרזה עם TWC Tech Holdings, חברת SPAC ציבורית.

בהמשך לסגירת העסקה, ובכפוף לאישורה, מניותיה של סלברייט צפויות להיסחר בנאסד"ק תחת הסימול "CLBT". השלמת העסקה, הצפויה ברבעון השני או השלישי של 2021, כפופה לאישור בעלי המניות של שתי החברות, להתקיימות תנאי סגירת העסקה המוגדרים בהסכם המיזוג או לויתור עליהם, לקבלת אישור הבקשה לרישום למסחר על ידי הרשות האמריקנית לניירות ערך, וכן להתקיימות תנאי סגירה מקובלים נוספים.

סלברייט מגדירה את משימתה כ-"הצלת חיים והגנה עליהם, האצת גלגלי הצדק ושמירה על פרטיות המידע". עם לקוחותיה נמנים גופים ממשלתיים ומקומיים, הפועלים בתחום אכיפת החוק וארגונים במגזר הפרטי, והטכנולוגיה שלה מאפשרת להם לנהל חקירות המתבצעות מתוקף החוק באופן מהיר ויעיל יותר. הפתרונות של סלברייט נרכשו עד כה על ידי כ-6,700 גופי אכיפת חוק וארגונים פרטיים ביותר מ-140 מדינות, ומסייעים במיליוני חקירות ברחבי העולם. בחברה טוענים כי יש לה "מחויבות עמוקה לפרטיות המידע ולשימוש אתי בטכנולוגיה שלה".

TWC Tech Holdings היא חברת ארנק, אשר הוקמה למטרת ביצוע מיזוגים, חילופי הון מניות, רכישת נכסים, רכישת מניות, ארגון מחדש או שילוב דומה של עסקאות. החברה גייסה 600 מיליון דולר במסגרת ההנפקה הראשונה שלה לציבור בספטמבר 2020.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים