מאנדיי הישראלית הגישה מסמכים לקראת הנפקה בוול סטריט

התשקיף הוגש ל-SEC בטרם ההנפקה ועדיין לא אושר ● החברה, שנוסדה בתל אביב בשנת 2014, פיתחה מערכת הפעלה לעבודה (Work OS) המופעלת כיום בארגונים רבים ברחבי העולם

עוד חברה שנוסדה בארץ נמצאת בדרכה לבורסת ניירות הערך הגדולה ביותר בארצות הברית ובעולם בשווי החברות הכולל – מאנדיי (monday.com) הישראלית הודיעה באחרונה כי הגישה לרשות ניירות הערך האמריקנית, ה-SEC, מסמך F-1, המתייחס להנפקה עתידית של מניות רגילות של החברה.

המסמך טרם הוכרז כתקף, וכן מספר המניות שיוצעו וטווח המחירים בהנפקה עדיין לא נקבעו. לפי מאנדיי, היקף הגיוס בוול סטריט יעמוד על 100 מיליון דולר, המהווים סכום ראשוני לשם הגשת התשקיף לקראת המהלך. מאנדיי בישרה כי היא מתכוונת לרשום את מניותיה בבורסת ה-נאסד"ק (Nasdaq Global Select Market), תחת הסימול MNDY.

גולדמן זאקס ושות' וג'יי.פי מורגן ישמשו כמנהלי ההנפקה, ו-Allen & Company LLC ו-Jefferies ישמשו כמנהלי-משנה.

ביולי 2019 השלימה מאנשיי סבב גיוס D בסך של 150 מיליון דולר, מה שמביא את סכום הגיוסים הכולל שביצעה מאנדיי עד כה ל-234.1 מיליון.

מייסדי מאנדיי, ערן זינמן (מימין) ורועי מן. צילום: שלומי יוסף

מייסדי מאנדיי, ערן זינמן (מימין) ורועי מן. צילום: שלומי יוסף

מאנדיי, שהוקמה ב-2014 בתל אביב על ידי ערן זינמן ורועי מן, פיתחה מערכת הפעלה לעבודה (Work OS), שבאמצעותה ארגונים בכל גודל יכולים ליצור את הכלים והתהליכים המשמשים אותם בכל היבט של העבודה. הפלטפורמה מחברת באופן אינטואיטיבי בני אדם לתהליכים ומערכות, ומעצימה את כוחם של צוותים להצטיין בכל היבט של עבודתם. לחברה צוותים בסניפיה בתל אביב, ניו יורק, סן פרנסיסקו, מיאמי, שיקגו, לונדון, קייב וסידני, וכיום, לפי דיווחיה, עושים בה שימוש יותר מ-125,000 לקוחות ביותר מ-200 תעשיות ביותר מ-190 מדינות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים