MedOne תשלב בשירותי הענן שלה את פתרון רידג' קלאוד

שיתוף הפעולה בין שתי החברות יאפשר, לראשונה בישראל, שירות קוברנטיס מנוהל על גבי שירותי ענן מקומיים, תוך חיסכון במשאבים ושמירה על מידע מאובטח בתוך גבולות ישראל

רוני שדה, מנכ"ל MedOne. צילום: פיני סילוק

MedOne תשלב בשירותי הענן שלה את פתרון רידג' קלאוד (Ridge Cloud), המציע לראשונה ללקוחות בישראל שירות קוברנטיס מנוהל על פלטפורמת ענן ציבורי מקומי (Managed Kubernetes, Container Services and Object Storage). שירות זה מאפשר חיסכון כלכלי, שכן שירותי הענן חוסכים את הקמת המשאבים והניהול שלהם, שמירה על מידע מאובטח בתוך גבולות ישראל מבלי הצורך להוציא זאת למדינה אחרת, שירות מקומי זמין בשפה העברית ובכל שעה. הטמעת רידג' קלאוד בישראל תאפשר ללקוחות השוק המקומי כמו גם לחברות בינלאומיות לפרוס את האפליקציה שלהם בתוך גבולות ישראל. אם מסיבות של ביצועים או בעקבות רגולציה, חברות יכולות מעכשיו לצרוך שירותים בתצורה של Cloud Native, ללא התפשרות על היכן האפליקציה והדטה יישבו.

עד היום חברות נדרשו לבחור בין הגמישות והיעילות של הענן הציבורי לבין הקרבה של הדטה סנטר המקומי, וחברות שפיתחו מוצרים השתמשו בקוברנטיס בתוך החברה או בענן מרוחק וחוו בעיות שיהוי ושירות. הדטה סנטר ההיברידי של MedOne בשילוב הטכנולוגיה של רידג' קלאוד מעניקים לתשתית הקיימת של MedOne מתווה תשתית וירטואלית עם יכולות ענן ציבורי בצורה המקומית. כעת ניתן לצרוך שירותי ענן מנוהלים על גבי תשתיות מקומיות, אשר מאפשרים גמישות וסקלבליות. הלקוחות מקבלים יכולות שלא היו זמינות קודם, כגון פריסת אפליקציות מבוססות ענן עם שירות קוברנטיס וקונטיינרים מנוהלים על התשתית של MedOne דרך ממשק API קל ואינטואיטיבי; רשת שותפים רחבה ומבוזרת ברחבי העולם, אשר מאפשרת ללקוחות MedOne לפרוס את האפליקציה שלהם בכל מקום אחר בעולם כחלק אינטגרלי מתוך הממשק הקיים וללא צורך במעבר לספק אחר או התנהלות עסקית עם גורמים חדשים, כאשר הכל נשאר תחת קורת גג אחת.

רוני שדה, מנכ"ל MedOne: "עולם ה-DevOps מתחלק לשני חלקים: פיתוח קוד עם חשיבות גבוהה למרחק ולצורך לפתח קוד קרוב לענן ופריסה גלובלית המאפשרת להביא את האפליקציה קרוב ללקוח. זה בדיוק הפתרון שמציעה חברת רידג' קלאוד, שלה פריסה נרחבת ביותר מ-100 אתרים ברחבי העולם".

"כחברה המתמחה בשירותי ענן ובעלת הענן הציבורי הגדול בישראל, אנחנו שוקדים ומשקיעים בסביבות PaaS מתאימות ונדרשות בשוק הישראלי", הוסיף שדה. "שת"פ עם רידג' קלאוד מאפשר לנו להציע פתרון ייחודי בישראל שלא היה קיים עד עכשיו, כאשר האופציה לעבור למוצר מנוהל מאפשרת את כל היתרונות של גמישות, יעילות, אבטחה וחיסכון ללקוחותינו".

ג'ונת'ן סיליג, מנכ"ל רידג' קלאוד: "רידג' מאפשרת לדטה סנטרים להציע ללקוחותיהם שירותי ענן מנוהלים. שירותים אלו מאפשרים לדטה סנטרים להציע סט מוצרים דומה לספקיות הענן הגדולות, זאת מבלי לשנות בתשתית אשר קיימת בדטה סנטר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים