קוד-ואליו משיקה בוטקאמפ להכשרה למקצועות ההיי-טק – גם ללא ניסיון

חברת קוד-ואליו, הפועלת בפתרונות ענן וטרנספורמציה דיגיטלית, משיקה לראשונה בוטקאמפ עבור אנשים ללא ניסיון שרוצים להיכנס לעולם ההיי-טק, ומתכננת להכשיר כ-100 עובדים עד סוף השנה

טלי שם טוב, מנכ"לית ומייסדת ספידוולי. צילום: שי אוקנין

בימים אלה חברת קוד-ואליו (CodeValue), הפועלת בפתרונות ענן וטרנספורמציה דיגיטלית, משיקה בוטקאמפ ייחודי, שמיועד להכשיר למקצועות ההיי-טק אנשים עם רקע ואהבה לטכנולוגיה – ללא צורך בניסיון. בתום ההכשרה כל העובדים ישולבו בעבודה בהיי-טק.

ההכשרה תארך כשלושה חודשים, ובמהלכה העובדים יקבלו תשלום. העובדים הנבחרים ייכנסו לקורס שנבנה במיוחד על פי הדרישות והצרכים הספציפיים של חברות ההיי-טק המובילות בישראל שהם לקוחותיה של קוד-ואליו. השיעורים יכללו לימודי תיאוריה וגם תרגולים חיים. לאחר סיום ההכשרה הבוגרים ישתלבו בתפקידי פיתוח בחברות מובילות וימשיכו לקבל ליווי צמוד של מנטורים מומחים מקוד-ואליו.

טלי שם טוב, מנכ"לית ובעלים בקוד-ואליו: "הקורונה רק הגבירה את המחסור בעובדי היי-טק איכותיים. החברות כיום נואשות לכוח עבודה מיומן וזריז, ויש מלחמה יומיומית על גיוס עובדים. החלטנו לצאת במיזם שמטרתו להכשיר את הדור הבא של אנשי הטכנולוגיה, שיקבלו ליווי וחניכה מצוות העילית של קוד-ואליו החל משלב ההכשרה ועד שלב הקבלה וההשתלבות בחברות היי-טק שונות. התוכנית הזו ייחודית בכך שהיא מאפשרת גם לאנשים ללא ניסיון הזדמנות לרכוש מקצוע נחשק עם פוטנציאל השתכרות מהגבוהים במשק. בוגרי ההכשרות שלנו הם מועמדים מבוקשים ברוב החברות הטכנולוגיות בארץ, ולעתים אף בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים