חטיבת הסייבר של SQLink תטמיע את מוצרי סימפטום בישראל

סימפטום פיתחה את מערכת Secure posture management, שמבצעת בדיקות אבטחה ברשת הארגונית, מזהה פרצות וחולשות, וממליצה לארגונים מה לעשות כדי לסגור אותן

ניר בר נתן, מנהל האבטחה ושירותי אבטחת הסייבר ב-SQLink. צילום: רומן בויצוב

סייברלינק (CyberLink), חטיבת הסייבר של SQLink, הודיעה היום (א') כי תשווק ותטמיע בארץ את מערכת Secure posture management של חברת הסייבר הישראלית סימפטום (Cymptom).

מערכת Secure posture management פותחה במטרה לבצע בדיקות אבטחה ברשת הארגונית. היא עובדת 24/7, מגלה חולשות ופרצות אבטחת שתוקף עלול לנצל, ומספקת לארגון המלצות איך לסגור אותן בצורה פרו-אקטיבית ומיטבית. ניתן לרכוש את המערכת במודל רישוי תוכנה כשירות (SaaS) או און-פרמיס. היא מיועדת לארגונים בינוניים ומעלה, עם לפחות 1,000 תחנות קצה.

יש לציין שלצד ישראל, סימפטום פועלת באמריקה ובמערב אירופה, ובין לקוחותיה ניתן למנות את זרוע ההשקעות של מק'ינזי.

ניר בר נתן, מנהל האבטחה ושירותי אבטחת הסייבר ב-SQLink, אמר כי "בין יתרונותיה הבולטים של המערכת הוא שהיא לא תלויה בסוכנים בצד לקוח הקצה ויש לה כיסוי רשתי נרחב. לצד גילוי הממצאים, המערכת מספקת המלצות ליישום, על מנת לאבטח טוב יותר את הרשת הארגונית".

לדברי איתמר מזרחי, יזם ומנהל הטכנולוגיות הראשי של סימפטום, "בחרנו לשווק בישראל כיוון ששוק הסייבר כאן בוגר. מצאנו כאן חדשנות לצד אימוץ טכנולוגיות כבר בשלב מוקדם. תהליכי העבודה בישראל מאפשרים לנו לקיים מעקב ומשוב, המסייעים לנו לשפר באופן תדיר". הוא ציין כי "המערכת שלנו מתאימה לעולמות הפיננסים, הטלקום והאי-קומרס, וכן לספקי טכנולוגיה. לאחר בחינה מעמיקה של כמה ספקי שירותי סייבר בארץ בחרנו ב-SQLink לשווק את מוצרינו בשוק זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים