בקרוב: טורניר כדורגל בין חברות היי-טק למען ילדים בסכנת חיים

הטורניר, Tech A Wish, מאורגן על ידי Tech Together ומיועד להתרים לעמותת Make-A-Wish, שמסייעת לילדים שחולים במחלות מסכנות חיים ● בין החברות המשתתפות בו: מאנדיי, למונייד, ארמיס, פלייטיקה, סמסונג, וובפאלס ואופן ווב

חברי נבחרת צ'ק פוינט, שזכו בטורניר Tech A Wish הקודם. צילום: גדי סיארה

ספורט הוא דרך נהדרת לא רק להוספה לבריאות ולגיבוש (כשמדובר בספורט קבוצתי), אלא גם לתרומה למטרות חברתיות שונות. כך זה קורה בנבחרת הטאף מאדר, שמשתתפת באירוע הספורט האתגרי השנתי ואוספת תרומות למען עמותת גדולים מהחיים, המסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, וכך גם במקרה של טורניר כדורגל שיתקיים ביוני הקרוב.

הטורניר, Tech A Wish שמו, מאורגן על ידי Tech Together והוא מיועד על מנת להתרים לעמותת Make-A-Wish, שמסייעת לילדים שחולים במחלות מסכנות חיים ונפגעה קשות בתקופת הקורונה. מדובר באירוע השני, לאחר שבטורניר שהתקיים ב-2019 גויסו 350 אלף שקלים למען העמותה.

מימין: דור גלעד ודור לידג'י, מייסדי Tech Together; עידן ורד, שחקן בית"ר ירושלים; אבי בר אהרון, מייסד עמותת Make-A-Wish; ואביב כהן, מתנדב בעמותה. צילום: גדי סיארה

מימין: דור גלעד ודור לידג'י, מייסדי Tech Together; עידן ורד, שחקן בית"ר ירושלים; אבי בר אהרון, מייסד עמותת Make-A-Wish; ואביב כהן, מתנדב בעמותה. צילום: גדי סיארה

באירוע ישתתפו חברות היי-טק בולטות, בהן מאנדיי, למונייד, ארמיס, פלייטיקה, סמסונג, וובפאלס ואופן ווב. הוא יפגיש חברות שמתחרות ביניהן בעולם העסקי לתחרות ספורטיבית, למשל קרב ענקיות הסייבר צ'ק פוינט ופאלו אלטו, שהתקיים בגמר הטורניר הראשון.

לוגו טורניר Tech A Wish

לוגו טורניר Tech A Wish

הטורניר יתקיים בשלושה ימי חמישי בחודש יוני והגמר ישוחק ב-1 ביולי. דור לידג'י ודור גלעד, בעלי Tech Together, מתנדבי וחברי דירקטוריון העמותה, יסדו את הטורניר וגייסו אליו את חברות ההיי-טק מתוך תפיסה שלקהילה הטכנולוגית יש אחריות חברתית לאוכלוסיות שזקוקות לסיוע.

"הטורניר הוא רק ההתחלה"

לידג'י אמר כי "כאדם פעיל ספורטיבית וכמתנדב פעיל בעמותת Make-A-Wish, חשוב לי לקדם את הספורט והנתינה לחיינו. מרגש אותי לראות איך העשייה הספורטיבית והחברתית שלי משתלבת לכדי מציאות ואני בטוח שהטורניר הוא רק ההתחלה, לקראת יוזמות נוספות שבזכותן נחבר בין חברות ההיי-טק לעמותות שונות, בישראל ובחו"ל".

דניס בר אהרון, מנכ"לית ומייסדת Make-A-Wish, ציינה כי "נוצרה לנו באמצעות הטורניר הזדמנות לחשוף את פעילות העמותה בפני חברות טכנולוגיות מובילות, שמתגייסות להגשמת משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. אנחנו משוכנעים שבכך נפתחת מסורת של טורניר כדורגל שנתי, והכול לטובת הילדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים