פלטפורמת הבנקאות ספיירל סוגרת סבב גיוס סיד של 14 מיליון דולר

סבב הגיוס הובל על ידי Team8 Capital ● כספי הגיוס ישמשו את החברה להשיק אפליקציית בנקאות אתית חדשה, שתעניק ללקוחות מגוון שירותים בנקאיים בתנאים אטרקטיביים במיוחד ותאפשר להם לתרום את כספם בקלות לעמותות רבות

מימין: שון מלמד ודן בלומנפילד, שותפים ומייסדי ספיירל. צילום: חפצי אלגר

ספיירל (Spiral) – פלטפורמת הבנקאות הראשונה אי פעם, המתגמלת ומעודדת תרומות כספיות, השלימה סבב גיוס סיד של 14 מיליון דולר,  שהובל על ידי Team8 Capital, זרוע ההשקעות הון סיכון של Team8 ובהשתתפות Communitas Capital, Phoenix, Nidoco AB, MTVO, וכן וגופים פיננסיים מובילים נוספים.

החברה, שהוקמה על ידי יזמי הפינטק שון מלמד ודן בלומנפלד, תשתמש בכספי הגיוס בכדי להשיק אפליקציית בנקאות אתית חדשה, שתעניק ללקוחות מגוון שירותים בנקאיים בתנאים אטרקטיביים במיוחד ותאפשר להם לתרום את כספם בקלות לעמותות רבות. האפליקציה החדשה תאפשר לעמותות לשתף תוכן רלוונטי עם התורמים, להגדיל את גובה התרומות ולהתרים כספים ללא עמלות. כמו כן, המשתמשים באפליקציה יוכלו ליהנות מתעריפים אטרקטיביים ובונוסים על תרומותיהם, הנפקה אוטומטית של דו"ח לקבלת החזרי מס על תרומות והשוואת סכום התרומות על ידי ספיירל עד 150 דולר בשנה – ללא צורך ביתרה מינימלית בחשבונם.

ספיירל מספקת פתרון דיגיטלי ראשון מסוגו, המשלב בקלות בנקאות ותרומות. החברה מציעה ללקוחותיה חוויה בנקאית הוליסטית ומודרנית עם תעריפים אטרקטיביים, בונוסים חודשיים ואפשרות לתרום ללא מאמץ, ואף משווה את סכום התרומות עד גובה מסוים.

"העתיד שייך למותגים בעלי מודעות חברתית שדואגים להחזיר לחברה באותה מידה שהם רוצים להניב רווחים ולייצר צמיחה עסקית. ספיירל היא חלוצה בתעשיית הבנקאות האתית ביצירת פתרון חדש שיחבר בין יותר מ-100 מיליון תורמים ו-1.5 מיליון עמותות ללא כוונות רווח", אמר מלמד, מנכ"ל ושותף מייסד של החברה. "ספיירל אינה רק עוזרת לאנשים לתרום בקלות למטרות שאכפת להם מהן, אלא גם מתגמלת אותם כלכלית כדי שיוכלו להרוויח מכל תרומה".

"כיום אנשים מצפים לחוויית משתמש פשוטה וללא מאמץ ורוצים לתמוך יותר בחברות העומדות בקנה אחד עם הערכים שלהם", אמר בלומנפלד, נשיא ושותף מייסד שך החברה. "ספיירל מציעה ללקוחות חוויה בנקאית מותאמת אישית ואת הקשר המעמיק יותר עם העמותות שהם תומכים בהן".

"אנו שמחים להשקיע בחזון הייחודי של ספיירל ופוטנציאל הצמיחה המדהים שלה", אמרה שרית פירון, השותפה המנהלת של Team8 Capital. "כאשר חברות כמו טסלה ולמונייד הופכות לחוד החנית בענפים שבהם הן פועלות, ספיירל שואפת לעשות אותו הדבר בעולם הבנקאות".

שון מלמד כיהן כמנכ"ל מרכז הפיתוח העסקי והחדשנות של בנק מורגן סטנלי, הקים את חברת התוכנה Correlix, שנרכשה על ידי TSA, והוביל את חברת StrikeNet בעת מיזוגה לקבוצת TMX. דן בלומנפלד כיהן כראש המוצר והצמיחה בסקייפ (Skype), הקים את Kifi (שנרכשה על ידי גוגל) ואייש תפקידים מנהליים ב-Check (שנרכשה על ידי Intuit) וב-IncrediMail (IPO). כדי להקים את ספיירל, גייסו השניים צוות מומחים בתחום הבנקאות והפינטק, שכולל את ג'ים רוזנטל, שכיהן בעבר כסמנכ"ל בנק מורגן סטנלי, ומונה לאחרונה לדירקטוריון ספיירל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים