תשלום ללא מגע: מאסטרקארד תשיק בישראל את טכנולוגיית Tap on Phone

טכנולוגיית Tap on Phone תאפשר לשלם באמצעות קירוב אמצעי תשלום למכשיר סלולרי ובכך לבצע רכישות ללא מגע וללא צורך במסופון EMV ● עומר אונגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל: "שנת 2021 היא שנת מפנה בענף התשלומים בישראל, בזמן מועט יחסית ישראל סוגרת את הפער"

18/03/2021 15:57
ללא מגע ללא מסופון - Tap on Phone של מאסטרקארד. צילום: יח"צ

מאסטרקארד הציגה היום (ה') את טכנולוגיית Tap on Phone, שתאפשר לשלם באמצעות קירוב אמצעי תשלום למכשיר סלולרי ובכך לבצע רכישות ללא מגע וללא צורך במסופון EMV. אמצעי התשלום כוללים כרטיס אשראי, מכשיר סלולרי ומוצרים לבישים. בזכות האפליקצייה הייעודית, כל מכשיר אנדרואיד הופך למכשיר סליקה. הטכנולוגיה החדשה תושק בישראל בחודשים הקרובים.

באמצעות Tap on Phone, כל בעל/ת עסק או עצמאי/ת (ללא קשר לגודלו) יכול/ה לספק חוויות צרכניות חדשות טובות יותר ללא מגע באמצעות מכשיר סמארטפון בעל מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד.

עוז עזריה, דירקטור פיתוח עסקי במאסטרקארד ישראל, מציין כי "טכנולוגית Tap on Phone תאפשר בעתיד לכל נקודת מכירה או בעל/ת עסק עם טלפון חכם או טאבלט אנדרואיד לקבל תשלומים ללא מגע. כמו כן, הטכנולוגיה מאפשרת לספק קופות דילוג מהירות, שחשובות יותר ויותר ככל שהצרכנים מחפשים חלופות מזומנים ללא מגע וללא שהייה ארוכה במקום. אחת הדוגמאות הטובות לדרישה לטכנולוגיה זו היא קטגוריות מסעדות ובתי הקפה.

עומר אונגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל. צילום: אלמוג סוגבקר

עומר אונגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל. צילום: אלמוג סוגבקר

עומר אונגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל, אמר, כי "שנת 2021 היא שנת מפנה בענף התשלומים בישראל. למעשה, ברבעון השלישי של שנת 2020 תשלומים ללא מגע (Contactless) היוו יותר מ-80% מעסקאות הרכישה האישיות באירופה. כיום בישראל, כשליש מכלל העסקאות הפיזיות וכשני שלישים מהעסקאות במסופים שכבר תומכים בתקן EMV מתבצעות ללא מגע, כלומר בזמן מועט יחסית ישראל סוגרת את הפער. כעת, לאחר שהושקו לאחרונה בישראל כמה ארנקים דיגיטליים, שפועלים על בסיס טכנולגיית הטוקניזציה של מאסטרקארד, ולאחר כניסתם הצפויה של ארנקים דיגיטליים בינלאומיים, קצב האימוץ בישראל רק יילך ויגבר, השימוש במזומן יפחת ואנחנו צופים שישראל תהיה מהמדינות המובילות בעולם מבחינת אימוץ טכנולוגית התשלום ללא מגע תוך זמן לא רב הן בכרטיסים והן באמצעות ארנקים דיגיטליים ומכשירים לבישים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים