גאדג'Time: מקרן קול גדול ממדים בשם Q9509A

מקרן הקול החדש של סמסונג הוא חתיכת גאדג'ט אימתני ומרשים, שיכול גם לעבוד עם הסייעות הקוליות - למשל ביקסבי ואלקסה - ולציית לכם, אבל בעיקר שיסדר אתכם מבחינת הסאונד בחייכם

מקרן הקול Q9509A. צילום: סמסונג

סמסונג, כפי שהיא נוהגת לאחרונה לא מעט, ערכה בשבוע שעבר עוד אירוע של 'פתיחת קופסאות'. הפעם האירוע היה בשליטתה המלאה של חטיבת הטלוויזיות של החברה, שהציגה את הליין החדש של 2021, אבל לא עליהן אני רוצה לספר לכם. הכוכב של המדור הפעם הוא אחד המוצרים המשלימים שהוצגו על ידי החברה: מקרן קול עתיר ממדים בשם Q9509A.

האות Q, עבור אלו שעוקבים בדריכות רבה אחרי ההשקות של החברה הדרום קוריאנית, מסמנת במקרה של מקרני קול טכנולוגיה קניינית של החברה בשם Q-Symphony שעוזרת לטלוויזיות המתקדמות של סמסונג לסנכרן את האודיו שלהן עם המקרן באופן שהחברה מכנה 'תלת-ממדי משופר', תוך כדי מדידת הסביבה בה נמצא מקרן הקול, כדי להתאים את עוצמת הקול ואת הפיזור שלו כך שניתן יהיה לשמוע אותו באופן שווה בכל רחבי החדר.

המערכת מציעה תצורה חדשנית ברמה של 11.1.4 ערוצים – וכן הבנתם נכון: יש 11 דרייברים בתוך החלק הראשי של המערכת, שבתמונה המוצגת הוא הארוך הזה מקדימה; יש יחידת בס אחת; ויש שני רמקולים היקפיים, שבהם יש שני דרייברים שמכוונים הצידה, אחד בכל רמקול.

יש גם תכונה חדשה בשם Bass Boom המאפשרת, למי שאוהב, לשחק עם עוצמת הבס בלחיצה פשוטה על השלט רחוק המצורף.

מקרן הקול הזה תומך ב-Dolby Atmos, והוא עובד גם עם כמה סייעות וירטואליות, כדי להגיב בזמן כשמדברים אליו, כשהרשימה כוללת כמובן את ביקסבי (Bixby) הקניינית של סמונסג עצמה, אבל גם את לקסה (Alexa) של אמזון.

המחיר של מפלצת הקול הזו טרם פורסם, אבל אני מנחש שהוא לא יהיה זול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים