פליקן-טק תפיץ ותטמיע את מוצרי רבייב-סק בישראל ובאירופה

מערכת Revive מספקת פתרון טכנולוגי חדשני, המאפשר תמיכה מלאה ברזולוציה גבוהה ובזמן אמת במגוון סוגי הפיירוולים ובפלטפורמות השונות

מימין: אלכס רצ'סטר - סמנכ"ל חדשנות בפליקן טק, דניאל לביא - שותף מייסד בריבייב-סק, שי ברודצקי - מנכ"ל פליקן-טק. צילום: אמה ברודצקי

במסגרת המיקוד בחדשנות טכנולוגית והרחבת פתרונות ההגנה על תשתיות מרכזיות בארגון, חתמה פליקן-טק, מספקת שירותי ייעוץ ויישום מתקדמים לחברות וארגונים בתחומי אבטחת המידע, תשתיות והתקשורת, על הסכם למכירה והטמעה של מוצרי רבייב-סק (ReviveSec) לניהול מוצרי אבטחת מידע בדגש על פתרונות צ'קפוינט.

רבייב-סק הוקמה בשנת 2019 על ידי יוצאי צ'קפוינט ומספקת פתרון טכנולוגי חדשני, המאפשר תמיכה מלאה ברזולוציה גבוהה ובזמן אמת במגוון סוגי הפיירוולים ובפלטפורמות השונות. למערכת יכולות ייחודיות, כגון Behavior Analysis, Statistics and Top IP uploader, Proactive Check  ויכולות נוספות. ניטור וניתוח המידע מבוצע באופן רציף ומתקבל גם ממערכות ה-F5, WAF ומערכות נוספות הנמצאות בארגון בזמן אמת. Revive מבצעת בקרה באמצעות עשרות אלגוריתמים ומאות בדיקות ותרחישים – החל מהשכבה הפיזית ועד לשכבה האפליקטיבית, שתכליתן להציג תמונת מצב עדכנית ומדויקת של סביבת ה-Firewall בארגון ומתן מסקנות והמלצות לביצוע מיידי.

לדברי אלכס רצ'שטר, מנהל טכנולוגיות וחדשנות בחברת פליקן-טק, "בעידן הסייבר קיים צורך הולך וגובר של חברות לניהול Firewalls ברמה טכנולוגית אחרת, תוך זיהוי ומניעת התקפות בזמן אמת וללא צורך או תלות בגורם האנושי. הדבר מחייב הטמעת טכנולוגיות מתקדמות, כמו Revive, שיאפשרו את הפעולה בצורה יעילה ואפקטיבית".

דניאל לביא, יזם ושותף ברבייב-סק, הסביר, כי "הפתרון שפותח הגיע לבשלות וחיפשנו שותף דינאמי ומקצועי לקדם את מכירת והתקנת המערכת. הבחירה בפליקן הייתה טבעית, שכן מייד הבנו את האיכויות של אנשי המקצוע בפליקן, את הערך שיש להם בשוק המקומי, וההבנה שלהם את הצורך בפתרון שלנו ללקוחות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים