ארז גל חן מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של נט-אפ ישראל

גל חן יחליף את גיא רחמים, שפורש מהסניף הישראלי של נט-אפ ● בשש השנים האחרונות הוא ניהל את קבוצת הפריסייל למגזר הביטחון של החברה, ולפני כן שימש בתפקידים בכירים בנס ובתדיראן מערכות

ארז גל חן, סמנכ"ל הטכנולוגיות בנט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

ארז גל חן קודם לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות ומנהל קבוצת הפריסייל בנט-אפ ישראל – כך הודיעה החברה באחרונה. גל חן יחליף את גיא רחמים, ששימש בתפקיד זה ב-17 השנים האחרונות ושעוזב את הסניף הישראלי של חברת ניהול המידע.

גל חן עובד בענף מזה יותר משני עשורים. במהלך שש השנים האחרונות הוא ניהל את קבוצת הפריסייל למגזר הביטחון של נט-אפ ישראל, תוך מיקוד וסיוע ללקוחות בטרנספורמציה הדיגיטלית שאותה הם עוברים ובכניסה לעולמות הענן. לפני שהצטרף לחברה, הוא שימש כמנהל תחום הפריסייל בנס טכנולוגיות וכן כמנהל צוות התשתיות בתדיראן מערכות מקבוצת אלביט. גל חן בן ה-49 הוא בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים ומערכות מידע.

"אני שמח לקחת חלק במסע אל הטרנספורמציה הדיגיטלית, הענן הציבורי וניהול המידע, שאותו אנחנו עוברים עם לקוחותינו", מסר גל חן. "נמשיך לצעוד במסע זה קדימה עם טכנולוגיות חדשות ומפתיעות, ונעשה זאת כבר בחודשים הקרובים".

לדברי שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, "אנחנו מקדמים טכנולוגיות מידע באופן יעיל וגמיש על גבי פלטפורמות ענן. בהובלתו של גל חן, אין ספק שנמשיך לסייע לארגונים ליישם את אסטרטגיות הענן ההיברידי ומארג הנתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים