הראל הטמיעה מערכת של נט-אפ באגודת אכסניות הנוער

פתרון HCI שהוטמע הוא פתרון מבוסס תוכנה, המאחד את כל רמות התשתית ומאגד אותן תחת פתרון תוכנה אחד ומייצג את סביבת השרתים, את מערך האחסון, את מתגי התקשורת ואבטחת המידע - בממשק ניהול אחד, שמדבר ומנהל את כולם

רן אמיגה, סמנכ"ל חדשנות וטכנולוגיה, אגודת אכסניות הנוער בישראל. צילום: יח"צ

הראל טכנולוגיות מידע הטמיעה מערכת HCI של נט-אפ (NetApp) באגודת אכסניות הנוער בישראל (אנ"א). הפרויקט ארך חצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

הפרויקט בוצע בשל עלייה משמעותית בנפח הנתונים ובהיקף הפניות לבסיסי הנתונים של האגודה – לקבלת נתונים בערוצים השונים. כך, נדרשה מערכת אחת מרכזית. HCI הוא פתרון מבוסס תוכנה, המאחד את כל רמות התשתית ומאגד אותן תחת פתרון תוכנה אחד ומייצג את סביבת השרתים, את מערך האחסון, את מתגי התקשורת ואבטחת המידע. מעל הכל נמצא ממשק ניהול אחד, שמדבר ומנהל את כולם. המערכת באגודת אכסניות הנוער בישראל כוללת את כלל נתוני הרשת, בסיסי הנתונים ושרתי טלפוניה מכל סניפי האגודה, הפזורים מדן ועד אילת. כך, הנתונים היום מעודכנים, נשלפים במהירות, מאוחסנים ומנוהלים. המערכת מספקת גם כלי ניתוח ותחזית, אשר מסוגלים לזהות ולטפל בבעיות באופן מהיר, ובמקרים רבים גם לעשות זאת באופן אוטומטי.

רן אמיגה, סמנכ"ל חדשנות וטכנולוגיה, אגודת אכסניות הנוער בישראל, אמר, כי "חיפשנו פתרון חדשני, שיאפשר גידול ניכר בנפחי האחסון ובאיכות הביצועים. זאת, לצד שימור של הציוד הקיים, אשר ישמש את אתר הגיבוי. לנגד עינינו עומדת תמיד היכולת לשמר המשכיות עסקית של האגודה והתאוששות מהירה, חלילה, במקרה אסון. בשל הפרויקט הצלחנו להשיג את כלל הדרישות והמטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת הדרך. הבחירה בפתרון מבוסס טכנולוגית SolidFire All Flash הוכיחה את עצמה כאמינה, איכותית, קלה לתפעול ולא פחות חשוב – משתלמת כלכלית".

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר, כי "הפרויקט אפשר להעביר את אגודת אכסניות הנוער מהעולם המסורתי לפתרון מתקדם. האגודה קיבלה מענה מלא ונגיש, תחת יצרן אחד, עם מסך ניהול מאוחד, שמאפשר דיווחים שוטפים תוך שקיפות ויעילות. המערכות שלנו מאפשרות שדרוג מהיר ויעיל, בלא צורך בהשקעה מסיבית נוספת בתשתיות".

שי סמיטניאקוב, מהנדס מערכות, הראל טכנולוגיות מידע, ציין: "ניתחנו את המצב הקיים של הלקוח, ולאור ניתוח הנתונים מצאנו כי הפתרון המתאים ללקוח הוא זה שהטמענו. הפתרון מספק ניהול פשוט, יעילות גבוהה בניהול הנפחים, ביצועים מרביים ומובטחים לסביבת הייצור, גידול – שלא בהכרח ליניארי – אלא לפי צורכי הלקוח. זאת, לצד שימור השקעה של ציוד קיים ומענה תחת קורת גג אחת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל ס.

    יופי של פיטרון המשפר את הביצועים ויחד עם זה חוסך הוצעות. כמו כן מפשט את הביצועים.

אירועים קרובים