אסקיולינק מעניקה למובטלי הקורונה קורס מבוא לתכנות – בחינם

קבוצת אסקיולינק תמשיך לסייע למובטלי קורונה באמצעות קורסי הסבה/הכשרה מקצועיים, והפעם - קורס מבוא לתכנות, שיוענק בחינם למובטלי קורונה, המעוניינים לעשות הסבה ולרכוש מיומנויות כניסה לעולם ההיי-טק

לימור רוזיליו, מנהלת פיתוח עסקי, אסקיולאבס מקבוצת אסקיולינק. צילום: אפרת קופר

קבוצת אסקיולינק (SQLink) הודיעה, כי תמשיך לסייע למובטלי קורונה באמצעות קורסי הסבה/הכשרה מקצועיים, והפעם – קורס מבוא לתכנות (40 שעות), שיוענק בחינם למובטלי קורונה המעוניינים לעשות הסבה ולרכוש מיומנויות כניסה לעולם ההיי-טק.

משבר הקורונה גם לקריסה של ענפים רבים בישראל, לצד פיטוריהם של מאות אלפי עובדים מכלל מגזרי המשק. מגזר ההיי-טק הינו בין הבודדים שמוכיח איתנות ויציבות והכנסה גבוהה מן הממוצע, מה שמושך אנשים לשנות את כיוון התעסוקה שלהם לתחום זה. כחלק מאחריות חברתית ומתוך אמונה שלמה בהתפתחות מקצועית, פועלת אסקיולינק ברבדים חברתיים במסגרת יכולותיה המקצועיות וכדי לסייע לצמיחת הענף, על מנת להכשיר עובדים לעולם התעסוקה.

במסגרת הקורס יילמדו כל מושגי היסוד מעולם ההיי-טק, בהם: BI, AI, AWS, AZURE ועוד, כמו גם הכרת חומרת המחשב, חשיבות הבדיקות, מערכת ההפעלה ושלל הפונקציות שהיא מציעה, זאת לצד מבוא לרשתות ולרכיבי תקשורת. הקורס יסתיים במבוא לתכנות, אשר יאפשר לחסרי רקע בתכנות לייצר פתרונות לוגיים והבנת הפעולות ולמימוש.

לימור רוזיליו, מנהלת פיתוח עסקי באסקיולאבס (SQLabs), מקבוצת אסקיולינק, אמרה, כי "המצב במשק מדאיג. כמות המובטלים אינה יורדת, ואנחנו כל הזמן מחפשים דרך ליישם מהלכים במסגרת האחריות החברתית שלנו, להשקיע שם משאבים שגם יסייעו למאות אלפי מובטלים וגם יעזרו לצמיחת הענף שלנו. הקורס יינתן ללא כל עלות לנפגעי התקופה, ויש רבים כאלה. נדגיש, כי הוא מתאים כקורס הסבה לחסרי רקע בתחום המחשבים, כאלה אשר מעוניינים לקבל את דריסת הרגל הראשונה לעולם המחשבים ולהתחיל את דרכם בעולם ההיי-טק. כל הקורסים יועברו אונליין בזמן אמת, עם מרצים מן השורה הראשונה, שיעורי בית, מטלות ומבחנים. הקורס מעניק את ההכנה הנדרשת כדי לעשות הסבה להיי-טק".

בחודשים האחרונים, על רקע המשבר, פתחה אסקיולינק כ-50 קורסים שונים במקצועות הנדרשים ביותר בתעשיית ההיי-טק והעניקה לנפגעי קורונה 25% מהמקומות ללא עלות. עד כה השתתפו בקורסים (שעדיין מתקיימים) כ-700 מובטלים/נפגעי קורונה.

קורס התכנות יתקיים במרכז ההכשרות של החברה למקצועות ההיי-טק, אסקיולאבס, המציעה בשוטף מגוון של הכשרות במקצועות הנדרשים ביותר בתעשייה, ויכללו מגוון רחב של תחומים ממוקדי טכנולוגיה במקצועות המבוקשים ביותר בהיי-טק, כמו פייטון,  React, AWS, סייבר, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, ניהול פרוייקטים, חווית משתמש UI/UX, וקורסים נוספים במיומנויות רכות, כגון NLP, ניהול תקשורת, פרזנטציה אפקטיבית, פיתוח מנהלים עוד.

תגובות

(16)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבנר

    היי שלום הייתי רוצה לשמוע יותר פרטים והאם צריך ידע מסוים. תודה

  2. ציפי גרינברג

    איך אפשר להרשם לקורס תכנות?

  3. נטלי

    שלום, אשמח להירשם לקורס. תוכלו לשלוח לי קישור לרישום? תודה

  4. גיל

    שלום, אני מעוניין בקורסים. הזדמנות טובה לאלה שנפגעו מהקורונה. אפשר לעדת יותר פרטים? תודה

  5. יובל

    הי איך אפשר להרשם לקורסים ? תודה יובל

אירועים קרובים