חטיבת הסייבר של קבוצת SQLink תשווק את מוצרי רבייבסק

מערכת Revive מתמחה בעולמות הפיירוולים ובתחומי הפעילות של צ'ק פוינט ● "הצפי שלנו הינו שוק בעל נפח של מיליוני שקלים בשנה בשוק הישראלי לבדו", כך אמר ניר בר נתן, מנהל אבטחת המידע ומנהל שירותי אבטחת סייבר בקבוצת אסקיולינק

ניר בר נתן, מנהל חטיבת שרותי הגנת סייבר בקבוצת SQLink. צילום: אפרת קופר

סייברלינק (CyberLink) מקבוצת SQLink, הודיעה אתמול (ד') כי חתמה על הסכם מקצועי עם חברת  רבייבסק (ReviveSec), המתמחה בפיתוח אבטחת מידע לעולם האוטומציה., לשיווקה בשוק הישראלי, שיתרחב בהמשך לשוק העולמי.

SQLink תבצע במסגרת ההסכם Product to Market לשוק הישראלי, תרחיב את השיווק והמכירות אל מול לקוחות רלוונטיים שבאמתחתם מוצרי פיירוול, ותעניק תמיכה ב-Level1. רבייבסק תתמקד בפיתוח ואסקלציה לתמיכה מתקדמת.

לפי החברות, היתרון התשתיתי העצום שמציגה כל אחת מהן בעולם העסקי בשוק הישראלי, בכל מגזרי המשק, ביניהם: היי-טק, ממשלה, ביטחון, מוסדות פיננסיים וסטארט-אפים, היווה את הבסיס לקשר שנרקם ביניהן.

מערכת Revive מתמחה בעולמות הפיירוולים ובתחומי הפעילות של צ'ק פוינט. לחברה ניסיון רב בבדיקות ה-Gateway ויכולת אנליזה מהירה לתקלות. החברה פועלת גם בענן, שם היא תומכת בפיירוולים בתחומי AZURE ו-AWS. רבייב עושה שימוש בטכנולוגיות אוטומציה, DevOps ואלגוריתמיקה מעמיקה.

ניר בר נתן, מנהל חטיבת שרותי הגנת סייבר בקבוצת SQLink: "אנחנו פונים בעיקר לחברות בינוניות עד גדולות, כאלה שמגינות על הרשת שלהם עם לפחות CLUSTER אחד, ומעוניינות לקבל שקיפות מלאה. בשל הביקוש הרב לפתרונות אלה, הצפי שלנו הינו שוק בעל נפח של מיליוני שקלים בשנה בשוק הישראלי לבדו".

דניאל לוי, מייסד ומנמ"ר חברת רבייבסק: "המטרה שלנו היא להיכנס לשוק הישראלי עם מוצר חדשני בעל ערך מוסף מאד גבוה, כזה שאין לו מתחרים. מצאנו כי סייברלינק, חטיבת הסייבר של SQLink, מחזיקה בארסנל פתרונות ייחודיים, מנוהלים בתחום אבטחת המידע והגנת סייבר, וזה בדיוק המקום שאנחנו רוצים להיות בו".

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Anthonynuh

    You are absolutely right. In it something is also I think, what is it good thought.

אירועים קרובים