אנה ליפניק לוי, סמנכ"לית הפיתוח העסקי של וואווי ישראל – פורשת

ליפניק לוי נכנסת לעולם היזמות בשוק הפיננסי ● היא הקימה את חטיבת השיווק והפיתוח העסקי בנציגות הרשמית של וואווי בישראל וניהלה אותה במשך שנה וחצי, כולל בתקופת משבר הקורונה

אנה ליפניק לוי, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי הפורשת של וואווי ישראל. צילום: דורון סרי

אנה ליפניק לוי, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של וואווי ישראל, הודיעה באחרונה על פרישתה מהתפקיד. במקום זאת, היא שותפה בחברה חדשה שמוקמת בימים אלה במגזר הפיננסי, ושאת שמה היא לא חשפה. טרם מונה לה מחליף.

ליפניק לוי הובילה את הקמת חטיבת השיווק והפיתוח העסקי בנציגות הרשמית של וואווי בישראל וכיהנה בתפקיד המנהלת שלה במשך שנה וחצי. במהלך תקופתה היא התמקדה בניהול המשבר העולמי והשפעותיו על וואווי בשוק המקומי. מעבר לכך, היא בנתה בישראל את Huawei Mobile service, ניהלה את פעילות הפיתוח העסקי מול עשרות חברות בעלות אפליקציות וסטארט-אפים ישראליים, והובילה שיתופי פעולה וקמפיינים בשווקים הגלובליים של וואווי.

היא נכנסת כעת לעולם היזמות כשותפה בחברה חדשה, שתעניק שירותים פיננסים לסטארט-אפים ולארגונים קטנים ובינוניים. ליפניק לוי תהיה סמנכ"לית השיווק של החברה ותוביל תחום זה, יחד עם אסטרטגיה ובניית מותגים. כמו כן, היא תבצע ליווי אישי למנכ"לים וצוותי השיווק בקרב לקוחות החברה החדשה.

ליפניק לוי אמרה כי "לאחר עשור גדוש בעשייה מאתגרת מאוד בעולם הטכנולוגיה, שחלק גדול ממנה היה ניהול משברים מקומיים וגלובליים, אני שמחה להתחיל פרק מקצועי חדש, שייתן לי את המקום לייצר הזדמנויות ולהביא לידי ביטוי חדשנות שיווקית לעסקים אחרים. וואווי הייתה חלק משמעותי בצמיחה המקצועית שלי. מדובר בחברה שעל אף האתגרים הגלובליים תמיד מסתכלת קדימה לעבר היעד הבא, וזה ילווה אותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים