גוגל מתכננת כרטיס חיוב ופעילות פינטק

לפי פרסומים שונים, גוגל מתכננת להשיק במהלך השנה כרטיסי חיוב ממותגים בשיתוף פעולה עם גורם פיננסי, לצד חשבונות צ'קים

גוגל רוצה להיות גם ענקית פינטק. צילום אילוסטרציה: BigStock

גוגל מתכננת כניסה לשוק הפינטק: מסתבר, כך לפי פרסומים, שגוגל הולכת בעקבות אפל, שהשיקה כרטיס אשראי משלה בשנה שעברה, ומתכננת להשיק כרטיס פיזי במסגרת תוכנית Google Pay שלה.

הגירסה שלה, מכל מקום, תהיה, לפי הידיעות, כרטיס חיוב ולא כרטיס אשראי, במטרה לבחון גם אפשרויות של חשבונות צ'קים "חכמים". לפני כמה חודשים חשפה ענקית החיפוש, כי היא חוברת לסיטיבנק ולאיגוד האשראי הפדרלי סטנפורד במטרה להציע ללקוחות חשבונות צ'קים במהלך 2020 בתוכנית שכונתה בשם הקוד "Cash". לדברי החברה אז, לקוחותיה יוכלו להחזיק כספים בחשבונות של החברה הפדרלית לביטוח פיקדונות או בארגון איגוד האשראי הלאומי וליהנות מיתרונות של כלים שונים לניתוח וניהול התקציב.

השירות החדש שגוגל תציע ירחיב את אפשרויות השירות של Google Pay, המתבסס כעת על ספקי צד שלישי בלבד. הוא אף עשוי, תיאורטית, להפוך אותה לענקית פינטק באמצעות  מינוף נתוני החיפש והפרסום שיש לה, כמו, למשל, המלצות אישיות לצרכנים, או אומדנים מקיפים של חיזויי שווקים.

לפי צילום מודלף שפורסם באתר טק-קראנץ', הכרטיס נראה בעיצוב מינימלי ונקי, בדומה לכרטיס של אפל, והוא כולל מיתוג עם שותף פיננסי ושבב דיגיטלי.

מועד ההשקה המדויק לא ידוע, אבל לפי ההערכות, גוגל תציג את הכרטיס ואת חשבונות הצ'קים במהלך השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים