סלקום עסקים חידשה את השותפות Cisco GOLD

החברה תמשיך להוות אינטגרטור של פתרונות סיסקו לארגונים קטנים וגדולים במשק הישראלי, במגוון עולמות תוכן: אבטחת מידע והגנת הסייבר, עולמות הענן, תקשורת נייחת, פתרונות סיסטם ועוד

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום. צילום: סיון פרג'

סלקום עסקים חידשה את השותפות שלה עם סיסקו, ברמת GOLD.

סלקום עסקים תמשיך להוות אינטגרטור של פתרונות סיסקו לארגונים קטנים וגדולים במשק הישראלי, במגוון עולמות תוכן: אבטחת מידע והגנת הסייבר, עולמות הענן, תקשורת נייחת, פתרונות סיסטם ועוד.

בין סלקום עסקים וסיסקו מתקיים שיתוף פעולה הדוק מזה יותר מעשור, והוא כולל שותפות בניהול, הטמעה, חידושי רישוי ותמיכה בפתרונות. סלקום מוכרת ומטמיעה את מוצרי סיסקו לכל הסגמנטים והחברות בשוק, בעולמות אבטחת המידע והגנת הסייבר, כמו גם פתרונות רישות.

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום, אמר כי "חידוש הסמכת השותפות ברמת GOLD מול סיסקו מהווה חותמת טכנולוגית. נמשיך להיות אינטגרטור משמעותי במשק ונספק לארגונים, קטנים כגדולים, מגוון פתרונות מותאמים לצרכי התקשורת ותשתיות מערכות ה-IT שלהם".

הוא הוסיף כי "היתרון של סלקום עסקים כשותף של סיסקו בא לידי ביטוי בניצול הידע והניסיון הרב בהטמעת פתרונות אלה בקרב לקוחות עסקיים".

לדברי אמסלם, "סלקום מספקת סל פתרונות מלא מקצה לקצה תחת קורת גג אחת, ובכך מביאה לידי ביטוי את הערך המוסף שלה כקבוצת תקשורת, אשר יודעת לספק ללקוח העסקי פתרונות תשתית תמסורת עצמאית, אינטגרציה, פתרונות ענן וכמובן פתרונות סלולר מתקדמים".

לצד השותפות עם סיסקו, לקבוצת סלקום שותפויות רבות שנים עם היצרנים המובילים בעולם, ביניהם דל, פורטינט, פאלו אלטו, אריסטה וצ'ק פוינט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים