לנדא דיגיטל פרינטינג ממנה את אשר לוי ליו"ר פעיל שלה

לנדא דיגיטל פרינטינג, חלק מקבוצת לנדא, מעסיקה כיום כ-600 עובדים ונמצאת בצמיחה מהירה ובתהליך מואץ של אספקת מכונות הדפוס הננוגרפי ברחבי העולם ● לפי יו"ר הקבוצה, בני לנדא, LDP "צריכה יו"ר פעיל שיתמקד בפעילותה"

אשר לוי, יו"ר פעיל, לנדא דיגיטל פרינטינג. צילום: יח"צ

בני לנדא, יו"ר קבוצת לנדא, הודיע היום (ה') על מינויו של אשר לוי לתפקיד יו"ר פעיל של לנדא דיגיטל פרינטינג (LDP), החברה הגדולה מבין 18 החברות בקבוצת לנדא.

לנדא דיגיטל פרינטינג, שהתחילה כספין-אאוט של מעבדות לנדא לפני עשר שנים, מעסיקה כיום כ-600 עובדים, ונמצאת בשלב של צמיחה מהירה ובתהליך מואץ של אספקת מכונות הדפוס הננוגרפי ברחבי העולם.

בעברו היה לוי חלק מחברת אורבוטק, בה הועסק החל בשנת 1990 וכיהן בתפקידי ניהול שונים עד 2013, אז נבחר לתפקיד המנכ"ל, שאותו מילא עד מרץ 2019. במהלך כהונתו כמנכ"ל, הכנסות אורבוטק שילשו את עצמן עד למעל מיליארד דולר. בפברואר 2019 נרכשה אורבוטק על ידי KLA בכ-3.4 מיליארד דולר. לוי הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. הוא בוגר תכנית הניהול המתקדמת בבית הספר לעסקים בהרווארד.

"שנת 2019 הייתה שנה מרכזית ומכריעה עבור לנדא דיגיטל פרינטינג, אשר השלימה את ההתקנות הראשוניות של מכונות הדפוס הדיגיטלי באתרי הלקוחות, ראתה וחוותה את התלהבותם", אמר יו"ר הקבוצה, בני לנדא. "החברה עומדת כעת בפני צמיחה חסרת תקדים, וצריכה יו"ר פעיל שיתמקד בפעילות החברה. לכן אני שמח מאוד להודיע שהזמנתי את אשר לוי להצטרף אלי ולחברי הדירקטוריון, כיו"ר פעיל של לנדא דיגיטל פרינטינג".

לדבריו, "אשר, בעל מיומנות ניהולית וקריירה ארוכת שנים, סייע לאורבוטק להיות המובילה בתחומה בשוק העולמי. כמנכ"ל, אשר הצעיד את אורבוטק והוביל את החברה לצמיחה של למעלה ממיליארד דולר. לאשר המיומנות, הכישורים, הניסיון והמנהיגות הדרושים להובלת LDP והנהלתה לעקומת צמיחה תלולה. בשם שותפי, בעלי המניות בחברה – ALTANA ו-SKion, ובשמי, אנו מברכים על הצטרפותו של אשר לוי לדירקטוריון”.

אשר לוי אמר: "אני נרגש מאוד להצטרף לדירקטוריון לנדא דיגיטל פרינטינג כיו"ר פעיל. אני נדהם מהטכנולוגיה ומהמוצרים של החברה, אשר כבר החלו לטלטל את שוק הדפוס. אני מוכן ומזומן לעזור לצוות האנשים המוכשר והמסור להפליא של לנדא דיגיטל פרינטינג להגשים את חזון החברה להוביל את תעשיית הדפוס, שהיא תעשייה של טריליון דולר, בעידן הדיגיטלי".

לנדא גם אמר כי ישי אמיר, שהיה מנכ"ל LDP בארבע השנים האחרונות, פורש מתפקידו. אמיר מסר כי: "בארבע השנים האחרונות הובלתי את חברת לנדא דיגיטל פרינטינג מהיותה חברה עם טכנולוגיה מדהימה לחברה עם מוצרים מדהימים. אני גאה מאוד להיות חלק מאותה טרנספורמציה. החלטתי שזה הזמן הנכון להמשיך לאתגרים הבאים שלי, ולפנות דרך לממשיך אחרי בחברה".

בני לנדא הוסיף: "אני רוצה להודות לישי על תרומתו לחברה, ולאחל לו הצלחה מרובה בהמשך הדרך".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים