חדש: תשלום אלחוטי באמצעות השעונים החכמים של גארמין

שירות GARMIN PAY, בשיתוף ישראכרט ומאסטרקארד, יהיה זמין החל מסוף החודש למחזיקי כרטיס מאסטרקארד שהונפק על ידי ישראכרט, ויאפשר תשלום מאובטח ללא מגע במגוון רשתות ובאלפי בתי עסק

שעון חכם של גארמין. צילום: יח"צ

בעלי כרטיסי מאסטרקארד שהונפקו על ידי ישראכרט יוכלו לשלם החל מסוף החודש באמצעות מגוון דגמי השעונים של יצרנית השעונים והאביזרים גארמין (Garnin). החברה השיקה היום (ג') את שירות GARMIN PAY – שירות מאובטח ומתקדם, שיאפשר לבצע תשלום באלפי בתי עסק ורשתות מובילות ללא מגע באמצעות שעוני החברה, בהם זארה, H&M, דלתא, אופטיקנה, אדידס, נייק, דקטלון, אייבורי, KSP, סבון של פעם, פקטורי 54, re-bar, עד העצם אקספרס, תכשיטי פדני ועוד.

לקוחות שיהיו מעוניינים לשלם באמצעות השירות החדש יזינו את פרטי כרטיסי האשראי שלהם (ניתן להזין עד 5 כרטיסי אשראי לשעון) אל הארנק הדיגיטלי המאובטח באפליקציית GARMIN CONNECT, ויוכלו להעביר את השעון בקורא הכרטיסים בקופה ולשלם.

היכולת לשלם באמצעות שעוני גארמין מתאפשרת הודות לטכנולוגית הטוקניזציה לארנקים דיגיטליים מבית מאסטרקארד ומתאפשר בכל בית עסק שתומך בתשלומים ללא מגע בארץ ובחו"ל וללא צורך באינטגרציה נוספת עם בית העסק.

רמת האבטחה הגבוהה מתאפשרת מכיוון שכרטיסי מאסטרקארד וישראכרט מוחלפים ב"טוקן" דיגיטלי ייחודי, הנשמר בשעון באופן מוצפן ומאפשר לבצע עסקאות מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי המקורי.

"אנו גאים להיות הראשונים בישראל שמאפשרים ללקוחותינו וללקוחות ישראכרט ומאסטרקארד לשלם באמצעות שעונים חכמים", אומר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, נציגתה הרשמית של גארמין בישראל. "היכולת לשלם עבור מוצרים ושירותים ללא צורך בארנק או בטלפון חכם היא בשורה שאנו שמחים להביא אל הציבור בישראל, שידוע בחיבתו לטכנולוגיות מתקדמות ולדברים הקטנים שמשפרים את חיי היום יום" הוסיף.

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט מסר: "חוויית התשלום מהווה רכיב משמעותי בחוויית הקנייה ובשביעות רצון הלקוח. הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט, נוח ובטוח. אנו ממשיכים להשיק שירותים מתקדמים, השמים את קבוצת ישראכרט בחזית החדשנות בעולם הקמעונאות".

עוז עזריה, דירקטור פיתוח עסקי במאסטרקארד מציין, כי: "מאסטרקארד שמחה להוביל יחד עם ישראכרט וגארמין את מהפכת ה-"ללא מגע" בישראל. היכולת לשלם ללא מגע מהווה שיפור משמעותי בחוויית התשלום. אנחנו מברכים את גארמין על שבחרו להיות הארנק הגלובאלי הראשון בישראל, ואת ישראכרט על הרצון להוביל את שוק התשלומים המתקדמים ולהצעיד את ישראל צעד נוסף קדימה לעולם ה-EMV. המהלך הנוכחי הינו צעד אחד מיני רבים שמאסטרקארד עושה על מנת לאפשר לצרכנים בישראל לשלם כמו בחו"ל, ואנו צופים ש-2020 תהיה השנה שבה השינוי יתפוס תאוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים