טויוטה משיקה תחרות סטארט-אפים בתחום התחבורה והניידות

האתגר: Mobility for All, שמשמעו - מציאת הפתרונות החדשניים ביותר לשיפור ניידות לכל ● התחרות היא חלק מאירועי 4YFN, והזוכים יציגו במתחם טויוטה בתערוכת המובייל בברצלונה ויקבלו הזדמנות להצטרף במסלול מהיר לתכנית ההאצה של החברה

Toyota Startup Award - תחרות פרסי טויוטה לסטארט-אפים בתחום פתרונות הניידות החדשניים. צילום: טויוטה

חברת טויוטה מחפשת אחר הפתרונות החדשניים ביותר בתחומי ה"ניידות לכל", ומודיעה על Toyota Startup Award – תחרות פרסי טויוטה לסטארט-אפים, במסגרתה יציגו שמונה חברות סטארט-אפ את פתרונות הניידות החדשניים אותם פיתחו.

התחרות תתקיים כחלק מאירועי 4YFN, תחרות הסטארט-אפים של כנס המובייל בברצלונה, שייערכו בין ה-24 וה-26 בפברואר 2020. המקום הראשון יזכה להצטרף במסלול מהיר לתכנית ההאצה של טויוטה, המנוהלת על-ידי ISD Accelerator. תחרות זו מתווספת למגוון פעילויות אותן מקדמת טויוטה במטרה להנגיש אמצעי תחבורה לכל אוכלוסייה, תוך התגברות על כל מגבלה וקושי.

הכל אפשרי כשבני אדם יכולים לנוע ממקום למקום

זהו צעד נוסף בקריאתה של טויוטה ליזמים מכל העולם להתחבר ליוזמה המרכזית אותה היא מקדמת – Start your Impossible, מתוך אמונה שהכל אפשרי כאשר בני אדם יכולים לנוע ממקום למקום.

טויוטה מוטור אירופה (TME) ובית הספר לעסקים ISDI הקימו את Toyota Startup Award, תחרות נושאת פרסים הפונה לחברות המפתחות פתרונות תחבורה מכילים עבור בני אדם עם פגיעות גופניות. שמונה סטרטאפים שפיתחו פתרונות תחבורה המאפשרים לאנשים בעלי מוגבלויות לנוע ביתר חופשיות ומקלים על חיי היומיום שלהם, יוזמנו להשתתף באירוע 4YFN בברצלונה.

דרושים: סטארט-אפים לתחבורה וניידות לאנשים עם מוגבלויות. צילום אילוסטרציה: BigStock

דרושים: סטארט-אפים לתחבורה וניידות לאנשים עם מוגבלויות. צילום אילוסטרציה: BigStock

במסגרת האירוע יציגו החברות במתחם טויוטה את המוצרים או השירותים אותם פיתחו, וישתתפו בתחרות בה יציגו את פתרון התחבורה שלהם בפני פאנל מומחים שייבחרו על-ידי טויוטה אירופה, הכולל מומחים של טויוטה ושל המאיץ הטכנולוגי של ISDI. טויוטה תכריז על הזוכים ב-25 בפברואר 2020.

הקריטריונים העיקריים להשתתפות בתחרות מתמקדים בשלושה תחומים:

"ניידות מכילה מבחינה חברתית" – פתרונות ניידות שנוצרו בכדי למלא צרכי ניידות שטרם נמצא להם מענה בקרב אנשים עם מגבלה גופנית, קשישים ואנשים המתגוררים באזורים מרוחקים ממרכזי הערים.

"נגישות" – חדשנות המרחיבה נגישות לפתרונות ניידות, ובכך מאפשרות עתיד "נייד לכל".

"ניידות המשנה את כללי המשחק" – פיתוח של מוצרים, שירותים, כלים, טכנולוגיות חדשות ומודלים עסקיים המשנים את כללי המשחק ויכולים לתרום לעתיד של "ניידות לכל".

הסטארט-אפים המעוניינים להשתתף בתחרות יוכלו להציע מועמדותם עד ה-26 בינואר. המשתתפים שיבחרו יזכו בשטח תצוגה חינם במתחם התצוגה של טויוטה בשלושת ימי האירוע, בו יוכלו להציג את הפתרון החדשני שלהם; פרק זמן בלעדי על הבמה של טויוטה; חשיפה למבקרים באירוע, ביניהם משקיעים ומנהלים בכירים של טויוטה; גישה לצוות תערוכת המובייל בברצלונה (MWC) שתתקיים בעיר ב-27 בפברואר 2020, וכאמור גם בהזדמנות להצטרף במסלול מהיר לתוכנית ההאצה של טויוטה, שתספק בין היתר הדרכה, מנטורינג, קשרים למשקיעים פרטיים ופוטנציאל לשיתוף פעולה עתידי עם טויוטה.

הרוח העומדת מאחורי טויוטה היא לספק פתרונות ניידות וחופש תנועה לכל. בשל כך יצאה טויוטה ביוזמת Start Your Impossible הגלובלית, הטומנת בחובה את המסר כי כאשר בני אדם חופשיים לנוע ממקום למקום ניתן להשיג הכל. טויוטה מאמינה ש"ניידות" מתבטאת מעבר לעולם המכוניות, ומשמעותה להתגבר על מגבלות שמונעות זאת. חזונה של טויוטה הוא להציע פתרונות ניידות משולבים לכל דורש, לרבות אנשים עם מגבלות גופניות, ובכך להבטיח את קיומה של חברה מכילה המאפשרת לאנשים לאתגר את הפוטנציאל הטמון בהם.

חברות סטארט-אפ מוזמנות להגיש מועמדות לתחרות בכתובת: https://accelerator.isdi.education/toyotastartupawards/

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים