לא רק למקצוענים: Photoshop Camera – אפליקציה חדשה לעריכת תמונות מקצועית

אדובי השיקה את אפליקציית Photoshop Camera – בינתיים לנסיינים בלבד – המבוססת על פלטפורמת התבונה המלאכותית של אדובי, Sensei, ומאפשרת התאמות אוטומטיות לעריכת תמונות מקצועית

אדובי, האימא של הפוטושופ, השיקה את Photoshop Camera – אפליקציית פוטושופ מופעלת AI, הזמינה כעת רק לקבוצה מוגבלת של משתמשים נסיינים ב-iOs ובאנדרואיד. משתמשים המעוניינים להתנסות באפליקציה יכולים להירשם לגירסת הניסוי כאן. האפליקציה מתוכננת להשקה רשמית בתחילת 2020.

האפליקציה עושה שימוש בפלטפורמת התבונה המלאכותית של אדובי, Sensei, שמזהה את נשוא הצילום – סלפי, נוף, מזון וכד' – ומציעה בצורה אוטומטית באילו פילטרים כדאי להשתמש. ניתן להשתמש בפילטרים בזמן אמת, תוך כדי צילום, או להפעיל אותם על התמונות לאחר הצילום. האפליקציה תכלול פילטרים של אמנים ידועים, והמשתמשים הנסיינים יוכלו גם ליצור פילטרים משלהם.

לדברי ה-CTO של אדובי, אבאי פאראנסיס, שפרסם בלוג על השקת האפליקציה, השימוש באפליקציות אחרות, כמו פוטושופ או לייטרום, כרוך בגרף לימוד של עריכת תמונות, והאפליקציה החדשה מפשטת את משימת הצילום, מאחר שהיא מבצעת התאמות אוטומטיות המבוססות על הנתונים הטכניים של התמונה, כמו טווח דינאמי, צבעוניות, סוג הסצינה וכד' – ובכך מאפשרת לכל אחד, לא רק למקצוענים, להפיק עריכה מקצועית של התמונות. נוסף על האפשרויות האוטומטיות, האפליקציה מאפשרת גם תכונות לעריכה ידנית, כמו צללים, חשיפה, בוהק ועוד.

עוד כתב פאראנסיס בבלוג, כי "בנינו את Photoshop Camera כאפליקציית Sensei ראשונה במסע שלנו להרחיב את המיקוד ולספק כלים יצירתיים לכל אחד".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים