אדובי מתכוונת להוסיף את אילוסטרייטור ככלי לשימוש ב-iPad של אפל

על פי הדיווחים החידוש עשוי להיות מוצג בנובמבר ולהגיע בפועל למכשירים אחרי שאדובי תשיק את פוטושופ שלה בעבור הטאבלטים של אפל, אותם סימנה ככלי מרכזי באסטרטגיה שלה לספק יישומים חוצי פלטפורמות, עם נטייה לתת חשיבות גדולה יותר למכשירים ניידים

Adobe Illustrator. צילום: BigStock

חברת אדובי מתכוונת להוסיף את אילוסטרייטור שלה לרשימת התוכנות שהיא מתכוונת להמיר משולחן העבודה לטובת שימוש מקצועי ב-iPad של אפל.

לפי דיווח של האתר הכלכלי בלומברג, אדובי מתכוונת להציג את תוכנת הגרפיקה הווקטורית המובילה בכנס Max שלה במהלך החודש הבא. ההשקה בפועל של Illustrator מתכוננת לאמצע 2020 – אך לפי האתר, המצטט גורמים מכירי עניין בעילום שם, עדיין לא ידוע מתי בדיוק.

אילוסטרייטור נחשבת לאחת התכונות הפופולריות ביותר בחבילת התוכנות שאדובי מכנה כיום Creative Cloud, והיא אמורה להיות מושקת עם רוב התכונות והיכולות שמוצעות בגרסת המחשב השולחני שלה.

iPad של אפל. צילום: BigStock

iPad של אפל. צילום: BigStock

למעשה היא תגיע ל-iPad אחרי שאדובי כבר תשיק את פוטושופ שלה בעבור הטאבלטים של אפל. מדובר למעשה בעוד צעד בתכנית של החברה למקם את ה-iPad ככלי מרכזי באסטרטגיה שלהם לספק יישומים חוצי פלטפורמות, עם נטייה לתת חשיבות גדולה יותר למכשירים ניידים.

ההשקה של Photoshop אמורה לקרות עוד לפני סוף השנה הנוכחית. לפי דיווחים ברשת, בוחני הבטא לא מרוצים מכך שגרסת ה-iPad חסרה אלמנטים לא מעטים של התוכנה המקורית. עם זאת, דיווח נוסף טוען שהקבוצה האחראית לפיתוח טוענת שיש כוונה להוסיף תכונות חדשות מדי פעם לפי לוח זמנים אגרסיבי, כך שתכונות שיהיו חסרות בהשקה יתווספו זמן יחסית קצר לאחר מכן – ואולי גם תכונות שייעודיות לשימוש בטאבלט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים