סמסונג הכריזה על מכשיר ראשון בסדרת הביניים שתומך ב-5G

ה-Galaxy A90 5G שהוכרז מצויד במודם המאפשר לו להתחבר לרשתות הדור הסלולרי הבא והמהיר, ● הוא כבר זמין בקוריאה הדרומית ויגיע בקרוב לשווקים אחרים התומכים בטכנולוגיה החדשנית

Galaxy A90 5G של סמסונג. צילום: יח"צ סמסונג

סמסונג הכריזה על הטלפון הראשון שלה בסדרת שוק הביניים, Galaxy A, שמצויד במודם שמאפשר לו להתחבר לרשתות הדור הסלולרי החמישי.

המכשיר, Galaxy A90 5G, מבוסס על המערכת על שבב Snapdragon 855 של קוואלקום, שהייתה בזמן תכנון המכשיר זו שיכלה לספק תמיכה במודם דור חמישי (Snapdragon X50), עוד לפני שסמסונג סיימה את העבודה על המודם שלה עצמה – ועם מערכת על שבב כזו, קצת קשה לקרוא לטלפון מכשיר שוק ביניים, במיוחד כשהוא משולב עם זיכרון עבודה בנפח של 6/8 גיגה-בייט וזיכרון אחסון של 128 גיגה-בייט.

Galaxy A90 5G של סמסונג. צילום: יח"צ סמסונג

Galaxy A90 5G של סמסונג. צילום: יח"צ סמסונג

אחד ההבדלים המשמעותיים בכל זאת בין ה-Galaxy A90 החדש לבין מכשירי הדגל של סמסונג הוא העיצוב הכולל. אמנם המכשיר מגיע עם מסך AMOLED בגודל 6.7 אינץ' וברזולוציית +FHD, אך הוא נושא מגרעת דמוית טיפה במרכז למעלה מקדימה, בתצורה שהחברה מכנה Infinity U.

המגרעת מכילה מצלמת סלפי עם חיישן מסיבי יחסית של 32 מגה-פיקסלים, אבל היא קטנה לעומת המצלמה הראשי מאחור, שמצוידת בחיישן 48 מגה-פיקסל עם תמיכה ביכולות בינה מלאכותית, שמאפשרות מיטוב הגדרות לסצנת הצילום, תוספת יציבות ועוד. שתי המצלמות האחרות הן מצלמה עם עדשה רחבה במיוחד וחיישן 8 מגה-פיקסלים, ומצלמת עומק עם חיישן 5 מגה-פיקסלים.

עוד טשטוש גבולות שקיים בין ה-Galaxy A90 למכשירי הדגל של החברה הוא התמיכה שלו בטכנולוגיית ה-DeX של החברה, שמאפשרת להרחיב את השימוש בטלפון גם לשימוש עם מסך מחשב, ואפילו טלוויזיה, כולל חיבור מקלדת ועכבר ועם התאמת התצוגה לפורמט הגדול יותר.

"אנו נרגשים מההצלחה של סדרת ה-Galaxy A – דור של טלפונים חכמים שנוצר לטובת העידן החדש של החיים, בו מתמקדים בתכונות שהאנשים רוצים יותר מכל, כולל מצלמה באיכות גבוהה, סוללה שמחזיקה זמן רב במיוחד ותצוגה מרשימה", אמר מנכ"ל ונשיא חטיבת המובייל של סמוסנג, די ג'יי קוה.

המכשיר כבר זמין למכירה בצבעי שחור ולבן בקוריאה הדרומית, ויגיע בקרוב לשווקים גלובליים בהם יש תמיכה ב-5G.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים