דל השיקה לראשונה שני מחשבי כרומבוק המיועדים לשוק הארגוני

המחשבים החדשים יושקו עם תמיכה ב-50 מדינות ובעשר שפות, ועם חידוש דרמטי - ה-Chrome OS של גוגל ● למעשה מדובר בבעיטת הפתיחה לתכנית עבודה של גוגל, שמטרתה להחדיר למרחב העבודה הארגוני יותר מחשבי Chrome OS

מחשב של דל. צילום אילוסטרציה: BigStock

מחשבים המבוססים על מערכת ההפעלה Chrome OS בדרך כלל לא חודרים לרמה הארגונית, אבל דל רוצה לנסות לשבור את המחסום לכאורה הזה. החברה הכריזה על שני מחשבים חדשים במשפחת ה-Latitude שלה, המבוססים על מערכת ההפעלה שמציעה גוגל לשוק המחשוב.

אבל מערכת ההפעלה בפני עצמה היא אינה מניע, וכדי לעודד את הלקוחות הפוטנציאליים לנסות את שני המחשבים החדשים, דל מציעה אותם עם כלי ניהול, תכנית תחזוקה עם תמיכה גלובלית, ועם מערכת Workspace One – שמטרתה ליצור את הגישור לעבודה בין מחשבי ה-Chrome OS למחשבים המבוססים על מערכת ההפעלה Windows של מיקרוסופט, וכן לאפשר להריץ שולחנות וירטואליים כדי להפעיל יישומי Windows.

יותר מחשבי Chrome OS לארגונים

דל תציג את המחשבים החדשים עם תמיכה ב-50 מדינות ובעשר שפות, ולמעשה הם מהווים את בעיטת הפתיחה לתכנית עבודה של גוגל, שמטרתה להחדיר למרחב העבודה הארגוני יותר מחשבי Chrome OS.

Latitude 5400 Chrome הוא מחשב כרומבוק סטנדרטי, עם מסך 14 אינץ' באיכויות שונות, כולל ועד FHD, עם תמיכה במגע; ואילו Latitude 5300 2-in-1 Chrome הוא כרומבוק הפיך, עם מסך 13.3 אינץ' ברזולוציית FHD, שכמובן תומך במגע.

מעבר לכך אין ממש הבדלים בין המחשבים, שיגיעו לשוק עם תמיכה במעבדי Core מהדור השמיני של אינטל, מ-Celeron ועד מעבדי Core i7 מרובעי ליבות, עם 8-32 גיגה-בייט זיכרון DDR4, במהירות של 2,666 מגה-הרץ, ועם אחסון SSD בנפח של עד 1 טרה-בייט.

שני המחשבים מציעים זמן עבודה שמגיע עד ל-20 שעות, כשבנוסף הם מציעים טכנולוגיה בשם ExpressCharge, שאמורה, לפי דל, לטעון 80% מהסוללה שלהם בתוך שעה בלבד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אולגה

    שלום, איפה בארץ ניתן לקנות את המחשב? תודה.

אירועים קרובים