האם נוכל לשתף בקרוב בנייד טקסט שהעתקנו משולחן העבודה?

דפדפן כרום של גוגל עשוי לתמוך בקרוב באפשרות לשיתוף לוח הגזירים של המחשב כך שניתן יהיה להעביר דברים שהועתקו אליו למכשירים אחרים לגמרי, כמו למשל לנייד

העתק&הדבק בסנכרון בין המכשירים. צילום אילוסטרציה: BigStock

גוגל בודקת את האפשרות להתחיל לשתף, באמצעות הדפדפן שלה, כרום, את לוח הגזירים של המחשב. המטרה היא להשתמש באפשרות הסנכרון הקיימת כשהדפדפן, תחת אותו משתמש, פתוח בפלטפורמות שונות. זה אומר שהמשתמשים יוכלו לבצע פעולת העתקה של תוכן או קישור במחשב או טלפון אחד, ואז להדביק אותם בהתקן אחר בכלל.

לדוגמה, כל עוד כרום יהיה מותקן ופעיל, ניתן יהיה להעתיק טקסט מסוים במחשב המבוסס על מערכת ההפעלה חלונות ואז להדביק אותו אל תוך מסמך פתוח בטאבלט המבוסס על אנדרואיד.

דפדפן כרום

דפדפן כרום

כיום, כאמור, ניתן לסנכרן פעילות בין דפדפני כרום בפלטפורמות שונות. כך, לדוגמה, שינוי של הרקע של הדפדפן לאחת מערכות הנושא שמציעה גוגל יגרום לשינוי של הרקע בכל דפדפני כרום בכל ההתקנים בהם פועל אותו משתמש, תחת אותה כתובת דואר. השימוש בלוח גזירים אמור להשתמש בדיוק באותה טכנולוגיה על אותה פלטפורמה.

עם זאת, הסנכרון לא יתבצע באופן אוטומטי. במכשיר המקבל את הקישור או הטקסט מלוח הגזירים תהיה אפשרות לדחות את הבקשה, בעת שתתקבל התראה מתאימה. 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלי ויסברט

    שירות מיותר. קיים כבר כיום למשתמשי אנדרואיד ומשתמשי לינוקס.

  2. דוד

    כלומר, הם מציעים שכל תוכן ה-clipboard שלי אוטומטית יישלח לשרתים של גוגל. פרטיות, מישהו?

אירועים קרובים