נשים ומחשבים: יסמין שני, נטורל אינטליג'נס

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: יסמין שני, מנהלת איכות, Natural Intelligence

שם ותפקיד: יסמין שני, מנהלת איכות בנטורל אינטליג'נס.

ותק בתפקיד: חצי שנה בתפקיד הנוכחי, 13 שנות ניסיון בתחום הניהול והאיכות.

תפקידים קודמים: לפני התפקיד הנוכחי עבדתי ב-Sears ישראל במשך 5 שנים בהובלה והטמעת תהליכי איכות בצוותי הפיתוח אצל המפתחים – יצירת כלים וחיבור לכלי ניטור. לפני כן ניהלתי כמה קבוצות בסאפיינס. תחילת דרכי המקצועית הייתה בפרויקטים שונים בחברת נס טכנולוגיות.

השכלה / שירות צבאי: בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בניהול מערכות מידע. את השירות הצבאי שלי העברתי בבסמ״ח ובפיקוד העורף כמנהלת רשת ובודקת.

משפחה:  הטעם לחיים! נשואה לדן, איש היי-טק בעברו וכיום מנהל בבנק הפועלים, ואמא לשלושה ילדים מדהימים: אריאל (7), כפיר (4) ולביא (שנתיים).

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? הגעתי אליו ממש במקרה. מיד לאחר השחרור, חבר הציע שאכנס זמנית לפרויקט Sap כבודקת ובאוטומציה ומשם… הכל היסטוריה. אני מאמינה שהמפתח לספק מוצר איכותי, בעל ערך למשתמשים, טמון בסנכרון המשולש טכנולוגיה-אנשים-איכות. הבסיס הוא מתן דוגמה אישית ופיתוח אישי של אנשים. זכיתי לממש זאת בכל החברות שבהן עבדתי, ולכן אני מאוד שמחה על העולם אליו הגעתי.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני בהחלט מאמינה שהייצוג הנשי בארגונים צריך וגם יגיע לשיעור ייצוגם באוכלוסייה. מצער אותי לראות הנהלות או צוותים שבהם אין ייצוג נשי כלל. כמו כל שינוי וגיוון, זה יכול רק להועיל לארגון. מצד שני, יש לעודד נשים להעז, להביע את דעתן ולהתמודד על תפקידים בכירים. זה אופי ודרך חיים שצריך להטמיע כבר מהילדות.

אני פעילה בכמה ארגונים שמלווים ומעודדים נשים לפתח קריירה בתחום, ונותנים כלים איך ניתן לעשות זאת, ואני חייבת לציין שזה תורם לי לא פחות.  

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? זכיתי לעבוד בארגונים ובחברות מדהימות, כך שבאופן אישי – לא. אני מאוד מאמינה בלהיות מקצועית, אנושית ולתת ערך לסובבים אותך.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי אביבי

    מעבר למה שנכתב, חשוב גם לציין במי המדובר. לא כל אחד יכול להצליח, וכאן מדובר באישה איכותית, מוצלחת ונעימה... וזו לביטח הסיבה, מדוע אישה כזו, אינה ולא נתקלה באפליה, במקומות בהם עבדה.

  2. מליאור סיני

    אני חושבת שיסיים שני ביטאה את דעתה על נושא הנשים בהייטק בצורה יפה ומקצועית הצליחה יפה למרות האתגרים המשפיעים ולכן אם אשה בוחרת במקצועיות ובהצלחה אין סיבה שאין לא תקינה רחוק זה לוקח זמן אבל זה יגיע בטוח מה שחשוב שגם משכורתם תהייה שווה כמו לגברים אין סיבה שלא יסמין שני מהווה סמל להצלחה ועמדה בכל המכשולים והאתרים כל הכבוד דוגמא וסמל

אירועים קרובים