מריוס נכט השקיע 17 מיליון דולר בחברה שמפתחת חיסון לשפעת

הקרן של נכט השקיעה יותר מ-80% מסבב גיוס שביצעה ביונדווקס, בסך כולל של 20 מיליון דולר ● הסכום מיועד להמשך פיתוח החיסון ולהגדלת כושר הייצור של החברה

פורש מצ'ק פוינט. מריוס נכט. צילום: קובי קנטור ז"ל

קרן ההשקעות AIHT של מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט, שמשקיעה בחברות ביו-מד, השקיעה 16.67 מיליון דולר בביונדווקס – חברה שמפתחת חיסון שאמור להתמודד עם כל סוגי השפעת הידועים. זאת, כחלק מסבב גיוס של 20 מיליון דולר, שהחברה הודיעה היום (ד') על השלמתו.

כספי ההשקעה ישמשו לחברה להשלמת השלב השלישי של הניסוי הקליני הפיבוטלי לשפעת שהיא מבצעת (M-001) ולהגדלת כושר הייצור שלה. לפי החברה, המוצר שלה יכול לעדכן את החיסון, שכאמור אפקטיבי לכל סוגי השפעת הידועים כיום, לגבי מוטציות חדשות.

ד"ר רון בבקוב, נשיא ומנכ"ל ביונדווקס, ציין כי "הסכום של 20 מיליון דולר, שגויס בהנפקת הזכויות, מצטרף למימון האחרון שקיבלנו מבנק ההשקעות האירופי בסך של ארבעה מיליון יורו, שהשלים מימון כולל מהבנק בהיקף של 24 מיליון יורו. הסכום הכולל יממן את הפעילות שלנו עד לסיום הניסוי הקליני הפיבוטלי שלב 3 לבחינת יעילות חיסון השפעת שפיתחנו".

הוא ציין כי "הגיוס מהווה המשך להבעת התמיכה המתמשכת בנו ובבעלי המניות שלנו, ובמיוחד מריוס נכט, ד"ר יאיר שינדל, יצחק דבש והשותפים והקולגות שלהם ב-aMoon 1. יחד, אנחנו קרובים מאי פעם להשלמת פיתוח החיסון שלנו ולהבאתו לעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים