אתגר הבקבוק: אהוד ברק מצטרף ומקניט את ביבי על הדרך

ראש הממשלה לשעבר, המתמודד שוב בבחירות הקרובות לכנסת, בחר לפרסם גימיק בחירות שמשחק על אתגר ויראלי לוהט ועכשווי - זה שגרם לסלבס כמו ג'סטין ביבר ועידן עמדי לבעוט בבקבוק כדי לפתוח את הפקק שלו

אתגר הבקבוק. אילוסטרציה: BigStock

גולשים נוטים לחבב אתגרי רשת משונים ולאמץ אותם לחיקם החם, זה כבר ידוע, אלא שלפעמים האבולוציה של האתגרים הללו עוד יותר משונה מכוונתם המקורית.

עכשיו – אחרי שכל העולם ואשתו שפכו על עצמם בעבר דליי קרח, הפכו לבובות ראווה לרגע, וביצעו עוד שלל משימות ויראליות רשתיות הזויות אחרות – בקיץ הזה כולם מנסים להעיף פקקי בקבוקים. בבעיטה. ולא פחות חשוב, לפרסם את התוצאה תחת ההאשטאג bottlecapchallenge#. ג'סטין ביבר, עידן עמדי, מריה קארי, שעשתה זאת באמצעות קולה (אם אתם מאמינים לכך…), וסלבים רבים כבר ביצעו והפיצו את התיעוד לכל עבר. כעת הגיע הזמן לגייס את האתגר לפוליטיקה ולא סתם אלא לזו המקומית המבעבעת.

 

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שרץ כעת שוב בבחירות הקרובות לכנסת, בחר להצטרף לאתגר, או סתם לנצל אותו לטעמים פוליטיים. הבוקר (ד') הוא העלה לרשתות החברתיות תיעוד של עצמו – דווקא מול בקבוק סודה קטן מזכוכית – מעיף פקק בעזרת שימוש במכת קראטה מסובבת.

ברק כתב בפוסט שהוא מאתגר את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואחרי שצלח במשימה, הציע לביבי לשתות משהו ולהירגע כי "רק התחלנו". את הסרטון הוא העלה לדף הפייסבוק שלו, שם זכה בינתיים ל-4.4 אלף תגובות, מרביתן נראות אוהדות או משועשעות. בטוויטר צפו בפרסום 2.6 משתמשים מאז שפורסם, ושם דווקא נצפו לא מעט הלצות על השתתפות של ברק באתגר.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים