האם ה-MacBook Air וה-MacBook Pro יזכו סופסוף במקלדות ראויות?

אנליסט המתמחה באפל טוען שכן ושלמעשה ענקית הטכנולוגיה תחזיר מקלדת ישנה ואמינה יותר בקרוב ● מה שאומר שמנגנון ה'פרפר' המעצבן אולי יסיים את ימיו ונזכה סופסוף למקלדות טובות במחשבים הניידים של הענקית

מקלדת מק-בוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

התלונות התכופות ביותר שנשמעות ממשתמשי מחשבי הדור הנוכחי של מחשבי ה-MacBook Air וה-MacBook Pro של אפל קשורות למקלדת המחשבים. הסיבה היא המנגנון אותו מכנים 'פרפר', שמהרגע הראשון הוביל לתקיעות רבות של המקלדת, שלא נעלמו גם אחרי החלפה של המקלדת, וגם לא אחרי שאפל שחררה גרסה מעודכנת שלה.

התלונות מקיפות מגוון רחב של בעיות: מקשים שנתקעים בגלל גרגרי אבק בודדים, לחיצות שהמחשב לא מפענח ומצד שני לחיצות שמובנות כמספר לחיצות בו-זמנית, וכדומה.

כאמור, למרות שמדובר בתקלות שבדרך כלל ניקוי עם לחץ אוויר יכול לפתור, במקרה של מקלדות 'הפרפר' זה הוביל לעיתים יותר מדי קרובות להחלפת מקלדת פיזית.

כעת מדווח האנליסט מינג צ'קי קו – שנחשב לאחד המקורות הטובים ביותר בכל מה שקשור לשרשרת האספקה של ייצור המכשירים השונים של אפל – שבחברה החליטו לזנוח את המקלדת הבעייתית לטובת מקלדת המשתמש במנגנון הקודם בו השתמשה החברה, לצורך מקלדות המחשבים הניידים שלה.

המקלדת החדשה/ישנה אמורה להשתלב כבר בדגמי מחשבי ה-MacBook Air שיצאו עוד ב-2019, בעוד שאל מחשבי ה-MacBook Pro היא תחזור ב-2020.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים