הנמר עם הבכירים – למען הילדים לקויי הראייה; חלק ב'

פלי הנמר מדווח מטקס בר ובת המצווה שארגנה עמותת גשר של אור לילדים לקויי ראייה ולילדים להורים לקויי ראייה - אירוע שמהווה דוגמה טובה להתגייסות יפה של גופים ואנשים רבים כדי לעשות טוב

30/06/2019 14:57

בישראל פועלות עמותות רבות שעושות טוב, למטרות שונות. אחת מהן היא עמותת גשר של אור, שמקיימת מדי שנה טקס בר/בת מצווה לילדים לקויי ראייה וילדים להורים לקויי ראייה. השנה היא קיימה את הטקס ה-20 במספר, עם 140 ילדים וכ-450 בני משפחה, שהיו נרגשים מאוד.

המשתתפים הגיעו לטקס, שהתקיים בספארי ברמת גן, באוטובוסים, שאורגנו על ידי העמותה – מנהריה בצפון ועד אילת בדרום, כולל טיסה שאורגנה במיוחד לאחת המשפחות. אחרי סיור ממונע קצר בגן החיות חולקו לכל אחד מהאורחים חולצה וכובע ממותגים של האירוע, והם הוזמנו להתיישב לארוחת צהרים דשנה וטעימה, שלוותה במופע מוזיקלי של אמן עיוור, מוכשר מאין כמוהו. לאחר ששבעו הם התחלקו ל-15 קבוצות ויצאו לסיורים רגליים בספארי, מלווים במדריכים מקצועיים. כך, למשל, הם ביקרו בפינת פוחלצים שנפתחה עבורם, ושם ליטפו את פוחלצי החיות בלוויית תדרוך של מדריכי הספארי. בסמוך לשם הם נהנו מפינת נשנושים מלאה כל טוב – קרפים, פופקורן, צמר גפן מתוק, ברד וקרטיבים.

אחרי הסיורים המהנים חזרו הילדים לאתר המרכזי, שם חיכתה להם הפתעה בדמות כוכבי תכניות טלוויזיה פופולריות, שהצטלמו אתם וחתמו להם. לאורחים המבוגרים המתינו שישה מעסים עיוורים, שהעניקו להם מסאז' מרגיע ומרענן.

לאחר ברכות פתיחה, בהן מפי הורה, חתן בר מצווה וכלת בת מצווה, נהנו המשתתפים מהופעות של זמרים עיוורים – נתן יונייב מפרחי ירושלים ועדן טהרני, כמו גם מהופעה של כוכב הנוער גיל ויין ולהקתו, שהקפיצו את הילדים. ההפתעה הנוספת שחיכתה להם הייתה הגרלת פרסים יקרי ערך, בהם מנוי שנתי לסלקום TV, מכשיר iPad, מכשיר ראייה משוכלל של אורקם, שעלותו כ-16 אלף שקלים, והפרס הראשון: טיסה זוגית ליעד לפי בחירה באירופה, מלון ברמה גבוהה ו-1,000 יורו ל-"בזבוזים". בסיום קיבל.ה כל חתן.כלת בר.בת מצווה תעודת הוקרה ומתנות יקרות ערך, בשווי של יותר מ-1,500 שקלים.

זה המקום לתודות – להנהלת גשר של אור; לד"ר אילנה גלייטמן ממשרד העבודה והרווחה ולאנשיה; למשה משרקי ולאנשי מ-על"ה, שהובילו תהליך מתיש יחד עם אור-לי עפרי מישראכרט, עד שגובשה רשימה מזוקקת של הילדים ובני משפחותיהם; למנחם נחמני על תכנון ההיסעים והשתייה; ותודה מיוחדת לאוריאל בן דוד, לגיל פינץ ולכל יתר המתנדבים המסורים של גשר של אור, רבים מכדי למנות ולפרט, שהקדישו מזמנם וממרצם להצלחת האירוע. תודה מיוחדת בעוצמתה ללייזי אורן, נשיא מטריקס, שבלעדיו האירוע לא היה מתקיים. גם השנה, הוא גייס במו ידיו ופיו את עשרות החברות והארגונים המכובדים במשק, שתרומתם שימשה לתקצוב האירוע החשוב. על הפקת האירוע השנה היה אמון ג'וני ירום, נשיא גשר של אור, וסייע בידו רונן זרצקי, היועץ הבכיר, שהקים את העמותה בעת שכיהן כמפקד יחידת ממכ"א בממר"ם.

צילומים: גלעד ארצי (בני לפיד), תמר גוז'נסקי ולייזי אורן.

נערכים בעמדת חלוקת החולצות והכובעים: ליאת עם צילה נחומסון, המלווה בנאמנות את פרויקט גשר של אור ואחראית על הקשר עם המשפחות המשתתפות

נערכים בעמדת חלוקת החולצות והכובעים: ליאת עם צילה נחומסון, המלווה בנאמנות את פרויקט גשר של אור ואחראית על הקשר עם המשפחות המשתתפות

לייזי אורן מלווה את משה משרקי לשולחנו

לייזי אורן מלווה את משה משרקי לשולחנו

את ארוחת הצהרים ליווה מופע שירה נהדר של האמן העיוור מאיר ברבי

את ארוחת הצהרים ליווה מופע שירה נהדר של האמן העיוור מאיר ברבי

פלי הנמר, המנחה המתנדב הקבוע של אירועי גשר של אור, הנחה את האירוע גם השנה

פלי הנמר, המנחה המתנדב הקבוע של אירועי גשר של אור, הנחה את האירוע גם השנה

האורחים פוגשים מקרוב את נחש כרכן התירס

האורחים פוגשים מקרוב את נחש כרכן התירס

לחלק א' לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים