AI לעולם המכירות: Gong.io מגייסת 40 מיליון דולר

הטכנולוגיה של החברה משתמשת בבינה מלאכותית כדי להפוך שיחות טלפון, וידיאו והודעות SMS למידע לצוותי מכירות ולקבלת החלטות ● בין המשקיעים בחברה: שלמה קרמר וקרן ההשקעות של סיסקו

Gong.io

Gong.io, סטארט-אפ ישראלי שמציע פלטפורמת בינה מלאכותית לעולם הבינה המלאכותית, הודיע היום (א') שגייס 40 מיליון דולר בסבב בסדרה B. בסך הכל גייסה החברה עד כה 68 מיליון דולר.

את הסבב האחרון הובילו חברת ההשקעות באטרי ונצ'רס והשותף הכללי של החברה, דהארמש תאקר, שאף יצטרף למועצת המנהלים של Gong.io. המשקיעים הקיימים – נורת'ווסט ונצ'ר פרטנרס, שלמה קרמר, ווינג ונצ'ר קפיטל, נקסט וורלד קפיטל וקרן ההשקעות של סיסקו – השתתפו אף הם בסבב.

הטכנולוגיה של Gong.io משתמשת בבינה מלאכותית כדי להפוך שיחות טלפון, וידיאו והודעות SMS למידע שמאפשר לארגונים להדריך צוותים שבאים במגע עם הלקוחות, להגדיל את שיעורי הזכייה ולשפר את קבלת ההחלטות האסטרטגית. בחברה אומרים שהפלטפורמה הופכת לחכמה יותר ככל שהיא מנתחת יותר נתונים – מה שמבטיח שהלמידה משתכללת אחרי כל עסקה.

בין הלקוחות של Gong.io נמצאות חברות כמו לינקדאין, ג'נרל אלקטריק ו-ZipRecruiter. בחברה אומרים כי הטכנולוגיה שלה "מאפשרת מבט מציאותי על מה שהאנשים הטובים ביותר של החברות הללו עושים – מהמונחים הספציפיים שבהם הם משתמשים בפיצ'ים של מכירות ועד לאופן שהם בונים את השיחות שלהם – כדי שאפשר יהיה לשכפל את הטקטיקות והאסטרטגיות האלה. הפלטפורמה מזעיקה את מנהלי המכירות בדיוק כשהעזרה שלהם נחוצה וכשהם צריכים להתערב כדי להציל אותה. עשרות אלפי אנשי מכירות במאות צוותי מכירות מסתמכים כיום על Gong.io".

עמית בנדוב, מנכ"ל ומייסד שותף ב- Gong.io, כינה את הטכנולוגיה של החברה שהוא עומד בראשה לא פחות ולא יותר כ-"התפתחות המשמעותית ביותר במכירות מאז ההמצאה של CRM במאה שעברה. לפני Gong.io, החברות לא ראו את המציאות של הלקוחות והתנהלו ללא נתונים אמיתיים". לדבריו, "נשתמש במימון כדי להשקיע הרבה בתכנון ולהרחיב את התמיכה, המכירות והשיווק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים