בדרכים עם טום אקסבי, מנכ"ל CloudHealth by VMware

04/02/2019 14:17
מימין לשמאל:רובי עגיב – מנהל מכירות CLOUDZONE מבית מטריקס, איתי בלוגורודסקי – סמנכ"ל המכירות CLOUDZONE מבית מטריקס, קארן שליו – מנהלת תחום VCPP ב VMWARE ישראל ועדי הייניך – מנכ"ל CLOUDZONE מבית מטריקס. צילום: עצמי

CloudHealth by VMware היא חברת תוכנה, מבוססת פתרון SAAS , הנחשבת על פי אנליסטים לחברה המובילה בשוק פתרונות התוכנה לניהול תשתית הענן, עבור לקוחות הנשענים על תשתיות הענן הציבורי (של שלושת הספקיות העיקריות – AWS של אמזון, AZURE של מיקרוסופט ו GCP של גוגל).

CloudHealth Technologies, שהחלה את דרכה בבוסטון, כסטארט-אפ קטן ב 2012, גייסה במהלך חמש שנות פעילותה העצמאית כ 85 מיליון דולר, בין היתר מקרנות הון סיכון מובילות בעמק הסיליקון (דוגמאת קליינר פרקינס) – נרכשה בשלהי השנה שעברה על ידי VMware, כחלק מהאסטרטגיה של החברה להרחיב את פעילותה סביב תשתיות הענן הציבורי (דוגמאת שיתוף הפעולה המתוקשר לאחרונה סביב VMware on AWS).

ל-CloudHealth למעלה מ 4,000 לקוחות ברחבי העולם והיא מנהלת למעלה מ 5 וחצי מיליארד דולר בשנה, של צריכה בענן הציבורי, עבור לקוחותיה.

CloudHealth פעילה בארץ מזה כשנתיים והסניף המקומי משרת קרוב ל-600 לקוחות בישראל. יואב וילדר, המנהל את פעילות החברה בישראל, מספר שעיקר הכנסות הסניף הישראלי מקורן במערך מפותח של שותפים, הכולל מגוון חברות, מהמובילות בשוק המחשוב בישראל ביניהן: מטריקס, מלם-תים, אמת מחשוב, יעל תוכנה, קבוצת סלע ועוד, כמו גם חברות נישה, המובילות את תחום הענן הציבורי בארץ ובעולם כגון: AllCloud ו-DoIT International.

מימין לשמאל: להב סביר CTO ב-ALLCLOUD, דני לברן, EVP SALES ALLCLOUD, רונית רובין – GM ALLCLOUD, אילן נמני – VP SALES TALDOR צילום: עצמי

מימין לשמאל: להב סביר CTO ב-ALLCLOUD, דני לברן, EVP SALES ALLCLOUD, רונית רובין – GM ALLCLOUD, אילן נמני – VP SALES TALDOR. צילום: עצמי

בשבוע שעבר הגיע ארצה לביקור קצר מבוסטון, טום אקסבי, מנכ"ל החברה, שמצא את הזמן בלוח הזמנים הצפוף שתוכנן לביקורו בישראל, גם להגיע לביקור במאורת הנמר, יחד עם וילדר.

אקסבי סיפר, בהתרגשות רבה יש לציין, על רשמיו מביקורו הראשון אי פעם בישראל, על האנשים, המקומות, התרשמותו ממידת הקדמה של התעשייה המקומית ובעיקר על השותפים של החברה בישראל, שבחכמתם, תעוזתם ויכולתם למתוח את גבולות פתרונות הפלטפורמה עד לקצוות – בעצם מסייעים ביום יום לשיפור ולעיצוב המוצר והשירות.

כמו כן, עוד באותו השבוע הוזמנתי להשתתף כאורח של כבוד בערב הבכירים לשותפי CloudHealth בישראל, שנערך  במתחם "חדר פרטי" בדרום תל אביב. לצד אקסבי, שכיבד את האירוע בנוכחותו, וילדר ניצל את המעמד  להודות לשותפים המקומיים על העשייה בשנה שחלפה ולאחל המשך צמיחה גם בשנת העסקים 2019.

מימין לשמאל: סידני אפנר – מומחה פתרונות CHT בישראל, רן מימין מרואלי – אנליסט ענן ב-DOIT, נעם ארליך – CFO ב-DOIT. צילום: עצמי

מימין לשמאל: סידני אפנר – מומחה פתרונות CHT בישראל, רן מימין מרואלי – אנליסט ענן ב-DOIT, נעם ארליך – CFO ב-DOIT. צילום: עצמי

באירוע נכחו גם נציגים ממטה החברה בלונדון, אליו משתייכת האופרציה הישראלית –אנה ליטנר, מנהלת השיווק לאיזור EMEA וסמיר מהרה, מנהל תחום AZURE בחברה.

בנוסף, נכחו באירוע גם נציגת הסניף הישראלי של VMWare – קארן שליו, המנהלת מישראל את פעילות שותפי הענן בחלקים נרחבים של אירופה ותמר פינקל, האחראית על פעילות ה VMware on AWS בסניף.

באירוע חולקו אותות הוקרה לשותפים, אשר עמדו בסטנדרטים ובמבחני ההסמכה בשנה שחלפה.

את האירוע נעלה הרצאתו המרתקת של לובו וייזנר בנושא חדשנות והקשר שבין טכנולוגיה ועולם הרוקנרול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים