דיווח: האקר פרץ לחשבון הפורטנייט של דרייק – ופרסם הערות גזעניות

גיימר שהחל לשחק במהלך אירוע צדקה מול מה שהחשיב לחשבונו של הראפר הקנדי "זכה" להערות גזעניות, כגון המילה "כושי" ● השניים כבר שיחקו בעבר מספר פעמים זה מול זה

דרייק. צילום: The Come Up Show, מתוך ויקיפדיה

החשבון של הראפר הקנדי דרייק במשחק הפופולרי פורטנייט נפרץ – כך מעלים דיווחים ברשת. אחרת, לא נראה שאפשר להסביר את ההערות הגזעניות שספג ממנו גיימר אחר, ששיחק אתו – או, בעצם, עם "דרייק" המזויף.

גיימר בשם נינג'ה (Ninja) עלה אתמול לשחק מול הפרופיל Duddus647 – ככל הנראה חשבונו של דרייק, במהלך אירוע התרמה לקרן אלן של תכניתה של אלן דג'נרס. הוא כתב לשחקן שמאחורי הפרופיל: "אני לא בטוח שדרייק התכוון להזמין אותי", ולא זכה לתגובה. השניים החלו לשחק, אלא שלאחר כמה דקות, "דרייק" החל לקלל שוב ושוב, ובעיקר אמר את המילה "כושי".

נינג'ה עזב מיד את המשחק ואמר כי הוא יידע את דרייק על התקרית. יצוין שנינג'ה כבר שיחק מול הראפר (האמיתי) במרץ ובאפריל השנה. במשחק במרץ נשבר שיא הצפייה באמצעות טוויטר – עם 628 אלף צופים ברגע השיא. במשחקם האחרון במסגרת סדרת משחקים שקיימו באפריל, דרייק הבטיח שיתרום 5,000 דולר אם נינג'ה ינצח – מה שאכן קרה.

אין ודאות מלאה שנינג'ה שיחק הפעם מול חשבונו של דרייק – כך הגיימר טוען, אולם 647 הוא אזור החיוג של טורונטו, העיר שבה הזמר גר. ב-Epic Games, הבעלים של פורטנייט, סירבו לאשר האם אכן מדובר בחשבונו של דרייק, מאחר שהם לא מספקים פרטים אישיים על שחקנים.

כך או כך, נראה שדרייק לא כל כך הקפיד על אבטחת החשבון שלו, ויש לו עוד דבר או שניים ללמוד בנושא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים