מלון שרתון תל אביב חנך ספא עם מחלקה לטיפולי ים המלח

ספא Horizon : ליהנות מחדרי מלח ובוץ כמו במקום הנמוך בעולם, מבלי לצאת מהבועה התל אביבית

06/08/2018 12:01
ספא .Horizon צילום: אורי אקרמן

החורף הוא עונה טובה לרדת לים המלח, ליהנות מאקלים נח ולהתפלש בבוץ הייחודי והבריאותי. הקיץ הישראלי הלוהט, לעומת זאת, הופך את הביקור בים המלח לאתגר, עם טמפרטורות קיצון ששוררות באתר. כאן נכנס לתמונה מלון שרתון תל אביב, שמשחזר עבורכם את חוויית הבריאות הייחודית בסביבה מבוקרת ממש מתחת לאף.

במלון שרתון תל אביב, מול חוף הים, נפתח לאחרונה מתחם הספא החדש Horizon בהשראת ים המלח. הספא מעוצב באווירה חמה ומרגיעה והוא כולל 13 חדרי טיפולים, ביניהם גם מתקני ספא ייחודיים כגון חדר מלח ראשון מסוגו בספא בישראל, חדר בוץ היישר מים המלח, סאונה יבשה, סאונה רטובה, סאונת אדי מלח מינרלי וחדר מנוחה.

ספא .Horizon צילום: אורי אקרמן

ספא .Horizon צילום: אורי אקרמן

את מחלקת טיפולי ים המלח פתח המלון בשיתוף פעולה ייחודי עם אהבה (Ahava). מתחם הספא החדש המשתרע על פני 500 מ"ר, עוצב על ידי האדריכל האיטלקי מרקו סברה באווירה טבעית עם תשומת לב לפרטים הקטנים. קירות בחיפוי אבן שיש ועץ אגוז, שטיחים בגוונים טבעיים ושילוב של פרחים ותאורה מרגיעה מקנים למקום אווירה חמימה ועוטפת.

ספא Horizon מציע חדר מלח ראשון מסוגו, מחלקת טיפולי ים המלח הכוללת טיפול במעטפת בוץ לחיטוב ומיצוק הגוף המתחיל בסקראב מלחים להמרצת העור, ממשיך בעיסוי רקמות עמוק עם ג'ל ים המלח ולאחריו חבישת בוץ טבעית. טיפול פילינג גוף על בסיס סקראב להסרת תאים מתים, החלקה וריכוך העור, הטיפול משלב תמציות שמנים המופקים מצמחים הגדלים באזור מדבר יהודה.

בצד הטיפולים המיוחדים הללו, ניתן לבחור מבין מגוון רחב של טיפולים משלימים וטיפולים מסביב לעולם: רפלקסולוגיה, עיסוי שבדי, שיאצו יפני, עיסוי לומי לומי, אבנים חמות, אירווידה ואף עיסוי ייעודי לנשים בהריון. בספא גם מחלקת קוסמטיקה מקצועית העושה שימוש במוצרי חברת דרמלוג'יקה העולמית.

בוץ ים המלח- מה סוד הקסם?

כאשר מעסים את העור בבוץ, מקבלים פילינג עדין הפועל במספר דרכים: הגופרית, המצויה בבוץ בשפע (והיא שאחראית לריחו החריף), ממיסה את השכבה העליונה של העור וכך תורמת להתחדשות מזורזת של התאים; תכולת המלחים הגבוהה שבו סופחת נוזלים ומביאה להתפחה של השכבות העליונות של העור והחרסית (קבוצת מינרלים חשובים) משייפת קלות את העור ומסייעת בסילוק התאים המתים. התוצאה: העור נראה מתוח יותר והנקבוביות נוטות להתכווץ.

ספא.Horizon. צילום: שי כהן

ספא.Horizon. צילום: שי כהן

החיים היומיומיים חושפים אותנו למזהמים רבים אשר גורמים להצטברות רעלים בגוף ומקשים על העור, איבר הפרשה שמתפקידו לסייע לגוף לנקז את הרעלים החוצה..במרכזי הספא מציעים טיפול בעטיפת בוץ, שיש ויכוח לגבי סגולותיה הרפואיות אבל אין ויכוח על אפקט הפינוק שהיא מייצרת! מורחים בוץ חמים בשכבה עבה על הגוף ואוטמים ביריעת ניילון. בצורה זאת רותמים את הלחץ האוסמוטי של הבוץ והופכים אותו למשאבת ניקוי עמוק: הבוץ סופח אליו שומנים ולכלוך והפעולה מתעצמת בשל חבישת הגוף ואטימתו בניילון. על הדרך מרוויחים בונוס: החימום והאיטום מביאים לחדירה מוגברת של המינרלים לגוף. בסופו של הטיפול מגיח מהעטיפה עור חלק, רך כמשי ונעים למגע..

נלחם בתופעת הצלוליטיס

הריכוז הגבוה של המלחים שבבוץ יוצר לחץ אוסמוטי על הגוף וסופח את הנוזלים שברקמות העליונות של העור. בעקבות זאת העור נראה חלק ויפה יותר. .

טיפול באקנה- "חצ'קונים"

הריכוז הגבוה של מלחים מעניק לבוץ אפקט אנטי בקטריאלי, שמסייע בהגנה על העור מפני חיידקים; כשהבוץ בא במגע עם החיידקים, הוא מצליח לעכב את התפתחותם; הגופרית ושאר המינרלים שבבוץ גורמים לייבוש הפצעונים; האדמה החרסיתית פועלת כמשאבה אוסמוטית וסופחת כמויות גדולות של לכלוך, הפרשות מוגלתיות ושומנים מהעור.

יעיל נגד קשקשים!

האדמה החרסיתית שמכיל הבוץ הייחודי סופחת את השומנים ואת הלכלוך ומותירה את הקרקפת נקייה. הבוץ גם מכיל מנגן – מינרל שתורם להגברת זרימת הדם בכלי הדם הקטנים וכך עשוי לסייע לצמיחה טובה יותר של השערות ולצמצום נשירה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן  או התקשרו 03-5757977

ספא הורייזן, מלון שרתון, הירקון 115, תל אביב,

טווח מחירים: 350 עד 650 שקלים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים