רגע לפני הפתיחה: תערוכת הערים החכמות בברצלונה

רגע לפני פתיחת האירוע, עדשת המצלמה שלי תיעדה ביתנים ישראליים ואחרים שיהיו בתערוכה ● טעימה ראשונה, חמש דקות לפני שהשערים נפתחים

14/11/2017 09:35
"להעצים ערים. להעצים אנשים" - הסלוגן של כנס ותערוכת הערים החכמות בברצלונה

התערוכה והכנס הבינלאומיים Smart City 2017 נפתחים הבוקר (ג') במרכז הירידים FIRA בברצלונה. רגע לפני פתיחת האירוע, עדשת המצלמה שלי תיעדה ביתנים ישראליים ואחרים שיהיו בתערוכה. טעימה ראשונה, חמש דקות לפני שהשערים נפתחים.

Smart City ממשיכה למצב את עצמה כתערוכה וככנס המרכזיים לערים חכמות ולפתרונות אורבניים. המארגנים מצפים להשתתפות של 20 אלף מבקרים, שיצפו בתצוגות של 675 מציגים מ-700 ערים בעולם, וישמעו הרצאות ודיונים מפי 420 מרצים. ישראל תופסת מקום בולט בתערוכה.


ביתן מכון היצוא יארח השנה 16 חברות סטארט-אפ ישראליות, שמפתחות פתרונות לתחום העיר החכמה. בנוסף, הביתן יכלול תצוגה מרהיבה של ישראל דיגיטלית, ובמסגרתה יציגו מספר רשויות מקומיות, ביניהן אילת, נתניה ויישובי חבל מודיעין. התערוכה מהווה חלון הזדמנויות חשוב ביותר עבור הסטארט-אפים הישראליים וכבר נקבעו להם פגישות רבות עם גורמים מחו"ל שמתעניינים בטכנולוגיה הישראלית. בביתן ינכח גם צוות מתוגבר מטעם שגרירות ישראל בספרד, על מנת לסייע לחברות הישראליות ליצור קשרים רבים ככל האפשר במדינה.


אין ספק שהאטרקציה המעניינת ביותר בתצוגה הישראלית ואחת המעניינות בתערוכה בכלל היא האוטובוס הדיגיטלי שהביאה לפה במיוחד מהארץ המועצה האזורית של ישובי חבל מודיעין. מה יש באוטובוס ומה יציגו בו? עקבו אחר הדיווחים של מערכת אנשים ומחשבים מהתערוכה.

עיריית תל אביב-יפו תציג בביתן משלה את תפיסת העולם שלה בנושא ערים חכמות, שעיקרה העמדת היכולת בפני מקבלי ההחלטות לקבל תמונת מצב כוללת על הנעשה בעיר בכל רגע. בראש המשלחת מתל אביב עומדת המנמ"רית של העירייה, ליאורה שכטר. העירייה תארח תארח בביתן שלה מספר שותפים עסקיים, שמלווים אותה ביישום פרויקטי העיר החכמה, בהם סיסקו (Cisco), מוטורולה (Motorola), מיקרוסופט (Microsoft) באמצעות פרודוור (Prodware), צ'ק פוינט (Check Point), הסטארט-אפ Safer Place, Zen City ועוד.


הביתן הלאומי של דובאי ממוקם מול הביתנים של עיריית תל אביב-יפו ושל מכון הייצוא. בחירה מקרית של המארגנים? לא ברור. בכל מקרה, יהיה מעניין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים