הדרך למודרניזציה עוברת דרך אוטומציה של כלי ה-IT

כדי להתמודד עם הדרישות של תהליכים עסקיים ומקצועיים, המנמ"רים של היום צריכים להתמקד במספר נושאים ● לאלינור כהן, מנהלת שיווק רד-האט ישראל, יוון וקפריסין - התשובות

אלינור כהן, מנהלת שיווק ישראל, יוון וקפריסין, רד-האט. צילום: Selffer

מאת: אלינור כהן, מנהלת שיווק רד-האט (Red Hat) ישראל, יוון וקפריסין

בכל מה שקשור לנושא של מנמ"רים המחליטים היום על מודרניזציה של תהליכים קיימים, אנחנו רואים מגמה של Shadow-IT ("טכנולוגיית מידע צללים") – מערכות מידע ופתרונות שנבנו בארגון או נרכשו ללא אישור הארגון, או שנעשה בהן שימוש במסגרת העבודה בארגון ללא אישור.

מגמות נוספות הן רכישת אפליקציות SaaS (תוכנה כשירות) מוכנות, ורכישה ישירה של IaaS (תשתית כשירות) ו-PaaS (פלטפורמה כשירות).

כמו כן מנמ"רים פונים לחברות ייעוץ צד שלישי, כגון מקינזי (McKinsey), דלויט (Deloitte) ו-BCG. אך על מנת להיות רלוונטיים בחידוש מערכות הארגון, גם בעולם התשתיות ועד עולם האפליקציות, חשוב להתייעץ עם מנהלי IT ועם ה-CTO בארגון, ולהפוך אותם למיישמי הפרויקטים ולחלק מקבלת ההחלטות הקריטיות שקשורות אליהם.

כיצד אנחנו עוזרים למנמ"רים בנושא זה? כדי להתמודד עם הדרישות של תהליכים עסקיים ומקצועיים, המנמ"רים של היום צריכים להתמקד במספר נושאים; פיתוח אפליקציות מהיר, אג'יליות בהפעלת יישומים אלה בעננים פרטיים וציבוריים, פתיחת האפליקציות שלהם דרך ניהול API (ממשקי תכנות יישומים), ואוטומציה של כל מערך ה- IT.

כלי הפלטפורמה כשירות שאנו מציעים למנמרים (PaaS), מאפשר אג'יליות מוגברת ופיתוח מהיר, וכך מאפשר חדשנות ואוטומציה.

הכלי הזה מבוסס  על הסטנדרט דה-פקטו: Docker ו-Kubernetes, וכך ניתן להתאמה בכל סביבה. אנו ערוכים לספק את היכולות והדרישות לבניית שירותי תוכנה שניתן להציגם, וכן פתרונות להפחתת מורכבות ואוטומציה ברחבי הארגונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים