קייטי פרי – הסלב עם מספר העוקבים הגדול ביותר בטוויטר

למעלה מ-100 מיליון איש עוקבים אחרי ציוציה של הזמרת - יותר מג'סטין ביבר, שנמצא מיד אחריה, ופי שלושה מהצייצן המדובר ביותר בעולם - דונלד טראמפ

קייטי פרי. צילום: Kathclick, BigStock

קייטי פרי היא הצייצנית הפופולרית בעולם: מספר העוקבים שלה בטוויטר (Twitter) הוא הגדול ביותר, לאחר שהצליחה לעבור לפני ימים אחדים את הרף של 100 מיליון איש.

לכבוד המאורע פורסם באתר וידיאו עם מבחר ציוצים של הזמרת, מאז שהצטרפה לטוויטר ב-2009, בצירוף הציוץ "Today, we #WITNESS history". יצוין כי Witness הוא שמו של האלבום החדש של פרי, שיצא לאור בשבוע שעבר וזכה לתגובות מעורבות.

למקום השני ברשימת הצייצנים הפופולריים הגיע ג'סטין ביבר, עם 96.7 מיליון עוקבים, וברק אובמה נמצא במקום השלישי, עם כמעט 91 מיליון.

לפי אתר Twitter Counter, בין 100 הראשונים בדירוג לפי מספר העוקבים שלהם נמצאים בעיקר אמנים, כוכבי ספורט, אנשי תקשורת ופוליטיקאים.

להשלמת חמשת המובילים – טיילור סוויפט נמצאת במקום הרביעי ברשימה עם 85.1 מיליון עוקבים וסוגרת את החמישייה הראשונה ריהאנה עם 74.1 עוקבים. אחד הצייצנים המדוברים ביותר בעולם, ואולי גם בעל התפקיד החשוב בתבל – נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ – מדורג רק במקום ה-33, עם 32.4 מיליון עוקבים.

מכל מקום, לא בטוח שכל העוקבים האלה הם בשר ודם. ה-BBC חיפש באתר Twitter Audit, שמנתח דגימה של עוקבים, ומצא שייתכן שכשני שלישים מהעוקבים של פרי וביבר הם מזויפים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים