לנובו תאחד את כל הטלפונים שלה תחת המותג לנובו-מוטו

עם זאת, אם בדיווחים הראשונים נמסר על הוויתור של השם המפורש של מוטורולה לטובת המותג החדש, כעת מתברר שהחברה תוותר גם על המותג המיועד לקהל הצעיר - זוק

רבעון טוב ללנובו

לנובו (Lenovo) עומדת לאחד את כל הטלפונים שמיוצרים בחברה תחת מותג אחד שייקרא לנובו מוטו (Lenovo Moto).

עם זאת, אם בדיווחים הראשונים נמסר על הוויתור של השם המפורש של מוטורולה (Motorola) לטובת המותג החדש, עתה מתברר שלנובו תוותר גם על המותג זוק (ZUK) בדרך.

כזכור הקימה לנובו את זוק כמותג שמיועד בעיקר לפנות לקהל המשתמשים הצעיר, תוך שהיא מבטיחה – וגם מציעה בפועל – מכשירים שהם בעלי תצורה יחסית גבוהה במחיר יחסית נוח.

לנובו הקימה את החברה הבת הזו לפני כשנתיים, ומאז השיקה חמישה מכשירים תחת המותג הזה, כשהאחרון היה ZUK Edge בדצמבר האחרון. המכשיר הבא בתור של החברה הבת היה אמור להיות ZUK 3 אבל הוא ככל הנראה יבוטל.

לנובו אמנם לא הודיעה רשמית על כך שמעבר לוויתור על מוטורולה כחברה בת עצמאית היא תוותר גם על המעמד של זוק ככזו, אך הדיווחים על המהלך הזה כבר צצו בסוף השבוע פעמים רבות באתר הרשת החברתית הסינית, Weibo.

כמו כן לא ברור כיצד תקרא לנובו למכשירי ה-Moto Z שאמורים להגיע לשוק בחודשים הקרובים. האם הם יהיו האחרונים שיישאו את השם המפורש מוטורולה, או שכבר במקרה שלהם תשנה היא תשנה את השם ללנובו מוטו?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים