מייסד פייסבוק מבטיח 20 מיליון דולר למי שיעצור את טראמפ

דסטין מוסקוביץ', אחד ממייסדי הרשת החברתית, טוען כי מעולם לא תרם לקמפיין פוליטי עקב כבוד לשני המועמדים ● אך הפעם המצב עבורו לגמרי שונה

דסטין מוסקוביץ, אחד ממייסדי פייסבוק והבעלים והמנכ"ל הנוכחי של אסאנה. צילום: ויקיפדיה

האליטה הטכנולוגית ממשיכה בצעדיה לסיכול בחירתו של דונלד טראמפ לנשיא ארצות הברית. והפעם: דסטין מוסקוביץ, אחד ממייסדי פייסבוק (Facebook), פרסם הצהרה תחת הכותרת "הצורך לפעול" ובה התחייב לתרום 20 מיליון דולר כדי להבטיח את זכייתה של המפלגה הדמוקרטית, שבראשה עומדת הילרי קלינטון.

בפוסט, כתב מוסקוביץ' כי על אף שאשתו והוא תמיד היו נחושים לעשות שימוש טוב במשאבים הרבים שברשותם, הם מעולם לא תרמו לקמפיין פוליטי. "אנחנו מכבדים מועמדים ועמדות משני צדי המתרס", נימק.

ואולם, הבחירות הקרובות הן שונות. "האם נפעל מתוך פחד, או שבטיות, ונדגיש את הדברים שמפרידים בינינו?… או לחילופין שנמשיך בדרך של סובלנות רבה, מגוון ועצמאות עבור רווחה לכולם"? כתב.

הגשמת יעדים פוליטיים

לכן, הסביר, יעמיד בפעם הראשונה מיליוני דולרים לשם הגשמת יעדים פוליטיים. חמישה מיליון דולר, כתב, ייתרמו ל- League of Conservation Voters Victory Fund – המקדמת נושאים סביבתיים ותומכת במועמדת הדמוקרטית, וסכום זהה יועבר לעמותת For Our Future .

ה-10 מיליון הנותרים יתחלקו בין the Hillary Victory Fund ;the DSCC and the DCCC ;MoveOn.org Political Action ;Color Of Change PAC; ויעדים נוספים.

אך לא רק הרשת החברתית פועלת להדחתו של טראמפ. בתחילת יוני הכחישה גוגל (Google) טענות כי באלגוריתם של מנוע החיפוש שלה בוצעו מניפולציות בכדי לקבור סיפורים לא מחמיאים על הילרי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים