חברת סטארט-אפ שחררה סרטון של משחק יריות במציאות רבודה

כחלק מהמוצר השחקנים חובשים קסדות ומקבלים כלי נשק דוגמת רובי משחק ואף תותח

המציאות זה מה שקורה כשאתם נוגעים בה. צילום: מתוך הסרטון של Magic Leap

חברת הסטארט-אפ Magic Leap פרסמה לאחרונה ביוטיוב (YouTube) סרטון של משחק יריות שפיתחה, שמתנהל במציאות רבודה.

השחקנים חובשים קסדות ומקבלים כלי נשק דוגמת רובי משחק ואף תותח. בסרטון שצולם במשרדי החברה יורים השחקנים ברובוטים דמויי זומבי שמסתובבים בין השולחנות והכיסאות, וכל ירייה אף משאירה סימני אנימציה על הקיר או הרצפה.

בתיאור המצורף לסרטון ציינו אנשי החברה, שהוקמה בשנת 2011 בפלורידה, כי הם אמורים היו להציג את המשחק בכנס TED שנערך בשבוע שעבר, אך בסופו של דבר לא הגיעו אליו.

יורים כל הדרך למציאות הרבודה. הסרטון של Magic Leap

לפני פחות משנה גוגל (Google) חשפה בוועידת המפתחים שלה, שקית עם קופסה מסתורית, שהסתבר כי היא מכילה מעין משקפת למציאות רבודה עשויה מקרטון קשיח. מדובר במעטפת לסמארטפון, שהופכת להיות משקפת מציאות רבודה בשיטת "עשה זאת בעצמך" ובסיוע כמה רכיבים נחוצים: ערכת עדשה שעולה 10 דולר, מגנטים שעולים 7 דולר, שתי רצועות של סקוץ' נצמד, גומייה וגם אופציה למדבקת NFC. באי הוועידה שהרכיבו את כל אלה קיבלו צעצוע קטן, או עוד גאדג'ט.

מובילי פרויקט הקרטון המפתיע הם דיוויד קוז ודאמיין הנרי ממכון התרבות של גוגל בפריז, כחלק מהמודל שאימצה החברה, לפיו העובדים רשאים להקדיש 20% מזמנם לנושאים יצירתיים שאינם עוסקים בעבודה השוטפת.

דובר Magic Leap סירב להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים